Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bergen, eller rettere sagt Sotra.. :-p
Me too:) Lille sotra:) Kanskje vi skal slå oss sammen;)? Jeg synes ivertfall ikke at det er vanskelig å komme seg rundt til tross for at jeg bor her:) Selv om det er stort da,kommer vel litt an på hvor på sotra du bor,selv bor jeg på hjelteryggen nå:)
Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17213-heisann/page/3/#findComment-658279
Del på andre sider

En ting du MÅ slutte med: å si til deg selv hele tiden at du ikke klarer og ikke får til!

Jo mer man sier det til seg selv, jo mer sannhet blir det. Jeg har lyst til å si snap out of it. Og det sier jeg med all verdens omtanke :)

Jeg er selv veldig flink til å finne på unnskyldninger når noe er ubehagelig å ta tak i (men ikke trening, for det elsker jeg, hehe), så jeg vet at det er utrolig kjipt å få høre at man må ta seg sammen. Men det er bare du som kan ta styringen her. Det er jo ditt liv! Hvem andre skal gjøre det?!

Selvfølgelig kan du! Kan vi andre her inne, så kan du. Gjenta etter meg: YES, I CAN (y);)

PS. tror mye sitter i hodet ditt også, det at du mener du er ekkel. Men hvis du ser sånn her på det: hva gir deg mest glede: velte deg i "uff, jeg er så ekkel og får det ikke til"-følelser, eller tanken på og følelsen av å være på vei, gjøre en innsats, som riktignok krever tålmodighet, men som vil gi resultater etterhvert? ;)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17213-heisann/page/3/#findComment-658919
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...