Metal_Barbie Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Har liksom hørt mange ganger at en må tøye for å ikke bli støl..dette er jo bare tull,men bør man tøye eller kan man la være? Eller er det bra å tøye mye etter en økt for å ikke bli stiv som en pinne i kroppen? Og forebygger det skader slik man gjerne har hørt at det skal gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
focuseme Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Man tøyer ut for å få mer fleksibilitet og forebygge skader - rett og slett. Og alle bør tøye ut ja, på en eller annen måte. Jeg har nettopp kjøpt meg sånn skumrulle, og gleder meg masse til å prøve den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Ingebrigtsen Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Quite a Stretch — Stretching debunked Denne kan være verdt å lese. Metal_Barbie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metal_Barbie Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Quite a Stretch — Stretching debunked Denne kan være verdt å lese.kjekt å lese ja,takk:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.