Gå til innhold

Omega3 på IHerb?

tasja

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen IHerb entusiaster der ute som kan fortelle meg om

noen gode Omega3 tillskudd man kan få kjøpt på IHerb? :-)

Elsker den siden, men er ofte vanskelig å vite

hvilke produkter som er best :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SlettetBruker3
Ligg unna Now Food bare..Harsknet!

+1! Fikk sure oppstøt resten av dagen. Og den som blir så anbefalt i en artikkel her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd flere bokser Now Food og fikk returnert 5 av 5 bokser i fjord. Jeg tygger alltid på Omega 3 tabletter for å forsikre meg om at produktet er bra, noe jeg fort fikk vite at Now Food ikke var..Veldig synd da de skal inneholde mye EPA/DHA.

Istedet valgte jeg FourLife, et norskt kvalitetsprodukt! Tygger man på en slik tablett skjønner man fort hva som er bra og ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd flere bokser Now Food og fikk returnert 5 av 5 bokser i fjord. Jeg tygger alltid på Omega 3 tabletter for å forsikre meg om at produktet er bra, noe jeg fort fikk vite at Now Food ikke var..Veldig synd da de skal inneholde mye EPA/DHA.

Istedet valgte jeg FourLife, et norskt kvalitetsprodukt! Tygger man på en slik tablett skjønner man fort hva som er bra og ikke :)

Det er veldig gode ratings på Iherb på dette/disse produktene, så folk er tydeligvis fornøyde?

Er ikke sikkert de er like nøye som deg på hva som er av god kvalitet og ikke :-) Det er lett å bli godtroene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...