Metal_Barbie Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Jeg har pleid som mange andre å kjøre litt lett cardio før en økt men ,jeg tror jeg vil få mer igjen for det ved å kanskje gjøre dynamisk tøying i stedet. Noen som kan vise meg ,forklare noen øvelser som jeg kan bruke? Har alltid vært ganske myk i kroppen men siste årene(begynner jo å bli gammal etter hvert;)) har jeg blitt litt stivere,så merker at jeg trenger å myke opp før øktene ,spesielt i hoftene og skuldre og rygg og sikkert mange andre steder:P Siter
VegarL Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 oppvarming - trening - MyRevolution Metal_Barbie 1 Siter
Metal_Barbie Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Skrevet 30. januar 2013 oppvarming - trening - MyRevolutionJøss,takk:D Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Børge postet denne på Facebook for et par dager siden Metal_Barbie og VegarL 2 Siter
VegarL Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Børge postet denne på Facebook for et par dager siden Ah den likte jeg. Ska teste i dag! Siter
Metal_Barbie Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Skrevet 30. januar 2013 Børge postet denne på Facebook for et par dager siden Ja den var fin:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.