Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Formsjekken på søndag gikk forsåvidt greit. Gått opp alle steder hvor det er bra å gå opp :p Gått ned hele 6 cm rundt magen, jeg trodde først det var tull, men sjekket igjen og det stemte. Så det er jo bra (y)

MEN

han har gått OPP enda 3.9 POUNDS o_O:eek:

WTF??

Gjest Slettet
Formsjekken på søndag gikk forsåvidt greit. Gått opp alle steder hvor det er bra å gå opp :p Gått ned hele 6 cm rundt magen, jeg trodde først det var tull, men sjekket igjen og det stemte. Så det er jo bra (y)

MEN

han har gått OPP enda 3.9 POUNDS o_O:eek:

WTF??

Litt rådvill her nå, trodde jeg gjorde noe riktig... Damn

Har jo ikke gjort noe gale hvis han har gått ned 6cm... Drit i vekten.. Basic stuff :p

Har jo ikke gjort noe gale hvis han har gått ned 6cm... Drit i vekten.. Basic stuff :p

Joda, men poenget var jo at han skulle prøve å miste litt av den magen sin da.. Jeg vet jo at vekten ikke teller så sykt mye, men det er jo en indikasjon, når du prøver å gå NED i vekt :p

Annonse

Joda joda :p Jeg bare syns ikke at det er logisk at han skulle legge på seg enda mer, da han prøver å kvitte seg med magen :p

Du sa at magen har gått ned med 6 cm. Hva er det med -6cm på en mnd som tilsier at magen har blitt større? o_O Er heldigvis mer enn magamålet som gjør at vi veier som vi gjør, og helt ærslig skjønner jeg ikke hva du WTF-er over :p

Du sa at magen har gått ned med 6 cm. Hva er det med -6cm på en mnd som tilsier at magen har blitt større? o_O Er heldigvis mer enn magamålet som gjør at vi veier som vi gjør, og helt ærslig skjønner jeg ikke hva du WTF-er over :p

I know, syns bare det er ulogisk.. Kanskje det bare er vi som tenker for mye :p

Jeg tror bare han nyter godt av nybegynnergoden kjent som "alles mål om mer muskler og mindre fett - samtidig" :) At du tenker for mye er vel ikke første gang i såfall :p

Nei, jeg vet :p *guilty* Har det med å overanalysere alt, ikke bra...

Prøver han å kvitte seg med magen, eller gå ned i vekt? To forskjellige ting. ;)

Begge deler...? Neida, kvitte seg med magen, det er jo det som er det eneste som er fett på han :p Vekta er jo egentlig ikke så viktig, men det er jo en indikasjon på hvilke vei det går mtp at fettet på magen ikke bare forsvinner av seg selv, selv om det nå har gjort det da, tydeligvis :p

Annonse

Poenget her er at muskler veier mer enn fett. Derfor er det naturlig at når man begynner å trene så vil vekten kunne øke, selv om fettet forsvinner. Lite brukte muskler blir fort bygget på når man plutselig begynner å bruke dem. :) Så jeg ville ikke brukt vekten som en indikasjon i det hele tatt. ;)

Poenget her er at muskler veier mer enn fett. Derfor er det naturlig at når man begynner å trene så vil vekten kunne øke, selv om fettet forsvinner. Lite brukte muskler blir fort bygget på når man plutselig begynner å bruke dem. :) Så jeg ville ikke brukt vekten som en indikasjon i det hele tatt. ;)

Ja, det vet jeg, men han har jo trent endel, og har faktisk blitt flinkere på kostholdsdelen, så syns bare det var litt rart... Men du har et veldig godt poeng der, skal trekke fra vekten in the conclusion then ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...