Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ok, så vi er alle kjent med at bilder kan manipuleres, alle mulige reklamer er notorisk upålitelige, lys-setting, vinkler, alt er med å prege bildet og man kan skape det man ønsker.

Men: Hva er sant?

Jeg står på soverommet og ser på speilbildet mitt i det store speilet på fronten av skyvedøren. Rommet kan være opplyst av skarpt dagslys, av lun ettermiddagssol, av kun det svake og veldig gule lyset fra sparepærene over senga mi. Samme faen ser jeg ganske så bra ut i dette speilet. Ganske så solid bygd, fint definerte muskler, ingen klar six-pack, men en stram mage med slake antydninger til musklene under. Brede skuldre med fint utfylte overarmer som overtar for deltoids.

Føler meg bra.

Så går jeg ut på det mikroskopiske badet mitt med skarpe downlights og ting er STYGT. Jeg er tynnfeit, ikke noe overarmer, magen henger og har rare "krøllinger"/"fleskevirvler" oppover siden. Brystet er slapt og henger.

Så hva faen? Hvem er jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16917-speil-lys-og-objektiv-sannhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldig lyssetting har en tendens til å gjøre ting bedre. Men "uheldig" lys er ikke nødvendigvis sannheten heller. Her ser jeg ikke de forskjellene på kroppen som du nevner, men huden min. Noen steder er ikke huden såå stygg, mens i andre lyssettinger ser jeg hver eneste jævla kvise, hudorm, arr og urenhet jeg har hatt i hele mitt liv. Kan se nye kviser fødes omtrent.

Hva som er den reelle sannheten? Fåglane vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...