Gå til innhold

HJELP! Har ikke peil på hva som er bra/dårlig


Isabel R9

Anbefalte innlegg

:)

Jeg skal endelig begynne å trene, men jeg trenger litt hjelp.

Jeg er 170 høy og veier 61 kg. Jeg er muskuløs pga gener og gjør ikke en dritt for å få muskler så det skal LITE trening til før det popper ut her og der. Nå skal jeg begynne å trene, fløtta te Vadsø og må gjøre noe for å ikke kjede meg ihjæl. Tenkte å trene noe styrke, men også kondisjon. Jeg tar vitaminer og mineraler osv. fra før av så DEN delen er 100% dekket.

Hva er best å bruke tror dere?

Proteinpulver, aminosyrer osv. er jo kjekt for jeg eier ikke matlyst, hakke sjangs te å ete kjøtt hele dagen:stop:

Veeeldig rotete det her, men er jo mitt første innlegg så det må da være lov ;)

Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst- proteinpulver er et supplement. Spis først og fremst mat, du trenger ikke å spise kjøtt hele dagen. Cottage cheese, kesam, egg osv er flotte valg også.

Ellers er omega 3 å anbefale, og spis gjerne fisk ellers og:) Kreatin er også et greit tilskudd å bruke, men ikke en nødvendighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...