Isabel R9 Skrevet 26. januar 2013 Skrevet 26. januar 2013 Jeg skal endelig begynne å trene, men jeg trenger litt hjelp. Jeg er 170 høy og veier 61 kg. Jeg er muskuløs pga gener og gjør ikke en dritt for å få muskler så det skal LITE trening til før det popper ut her og der. Nå skal jeg begynne å trene, fløtta te Vadsø og må gjøre noe for å ikke kjede meg ihjæl. Tenkte å trene noe styrke, men også kondisjon. Jeg tar vitaminer og mineraler osv. fra før av så DEN delen er 100% dekket. Hva er best å bruke tror dere? Proteinpulver, aminosyrer osv. er jo kjekt for jeg eier ikke matlyst, hakke sjangs te å ete kjøtt hele dagen:stop: Veeeldig rotete det her, men er jo mitt første innlegg så det må da være lov Takk Siter
sistemann Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Proteinpulver, kreatin og tran. Min trippelentent. TheSeniorWrangler 1 Siter
IngunnE Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Først og fremst- proteinpulver er et supplement. Spis først og fremst mat, du trenger ikke å spise kjøtt hele dagen. Cottage cheese, kesam, egg osv er flotte valg også. Ellers er omega 3 å anbefale, og spis gjerne fisk ellers og:) Kreatin er også et greit tilskudd å bruke, men ikke en nødvendighet. Mette M 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.