Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det skulle jeg jo selvfølgelig skrevet :p haha.

Nei, for min del skal jeg jo legge på meg muskler, så jeg tenker at hvis man er sulten, så har jeg spist for lite, selv om jeg har spist nok kcal den dagen. Men kanskje jeg ikke ligger NOK i overskudd?? .. Hmm

Annonse

Ser du skriver du skal oopppp i vekt. Da kan du jo ete en del. Fins mye fordeler med det..Feks 200gram (tørr ) ris tilsvarer 1000gram poteter (mtp kcal)!!! :) de potetene metter en del mer..Slike småtriks.

Ooooo den skal jeg ta med meg :D Poteter skal kjøpes i lass i morgen :D

Enkelt og greit :p hehe

Man kan da ikke gå sulten når man skal opp i vekt! :happy: For min del driter jeg i om jeg ligger 300 eller 600 kcal i overskudd. Spiser man sånn at man aldri er sulten vil det være større sannsynlighet for at man ikke havner i underskudd!

Man kan da ikke gå sulten når man skal opp i vekt! :happy: For min del driter jeg i om jeg ligger 300 eller 600 kcal i overskudd. Spiser man sånn at man aldri er sulten vil det være større sannsynlighet for at man ikke havner i underskudd!

True that. Men nå veide jeg meg i morres så jeg tror jeg gjør noe riktig ;) Wee.. eller , ikke wee sånn innerst inne, jeg er jente og forblir nok kanskje alltid litt jente på det punktet, men skal jeg ha mer muskler må vekta opp. Tror jeg. :p haha

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...