Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og hvordan er det hvis du holder skulderbredt grep i pushups? Eventuelt enda smalere?

Hva med feks triangel pushups? :) (Triangel pushups - Fitnessbloggen)

Jenter er jo ofte litt svakere i armene og triceps må jo være ganske sterk for å få til dips :)

Og hvordan er det hvis du holder skulderbredt grep i pushups? Eventuelt enda smalere?

Hva med feks triangel pushups? :) (Triangel pushups - Fitnessbloggen)

Jenter er jo ofte litt svakere i armene og triceps må jo være ganske sterk for å få til dips :)

Prøvde meg på triceps-pushups idag i slutten av treninga, klarte så vidt 2 stk:p Ingen tvil om at dette kan bli bedre,så det er vel bare å stå på ;)

Om jeg ville trent spesifikk for å bli bedre i dips, så ville jeg startet med armene på en benk og beina på gulvet, slik som det er illustrert ovenfor her !

Når du føler at dette er noe du mestrer godt, så ville jeg " bygd på" øvelsen litt, ved å ta beinene oppå en benk, det for å gjøre det litt tyngere.. Da har du også mulighet til å kunne legge på vektskiver etterhvert som dette også begynner å bli lettere..

Som en fortsettelse på dette vil jeg så gått over til dips hvor du har beina/knærne i en strikk som vil gjøre det lettere å komme seg opp..

Etter en stund vil du synes at det blir for lett, og dermed klare å ta ordentlige dips ! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...