Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann, har nettop fått tak i en haug bokser med craze, å må si det fungerer fantastisk!

Det jeg lurer på er om noen har erfaring (Positiv/negativ) om å ta flere doser om dagen?

Altså, Jeg har en fotballøkt på morgnen og styrke etterpå, og så en økt med løp. Ville det fungert å tatt craze til hver økt?

Anbefalinger? Tips? triks?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16679-craze-flere-doser-om-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann...

Personlig har jeg droppa alt av pre workout siden jeg måtte opp i store doser for i det hele tatt ha noen effekt og effekten var ikke noe å skryte av.

Men det er sikkert ikke noe i veien for å ta det to ganger om dagen. Uten at jeg har prøvd det selv.

Hvordan mener du det fungerer så fantastisk?

Kjenner det kribler i alt jeg har, og når jeg er ute å løper får jeg en sykt boost. Kan godt hende det også ligger i hodet, men jeg synes det er genialt, slik det virker nå iallefall. Er det første av PWO jeg prøver, så kan si at jeg er rimelig fornøyd.

Jeg ville kun brukt det på dager som du trenger det :) vil virke bedre for deg det en til 3 økter til dagen.

jeg har ikke den samme effekten av craze som tidligere å må opp i store doser for merke noe som helst.

Hvor lenge har du brukt det?

Annonse

Heisann, har nettop fått tak i en haug bokser med craze, å må si det fungerer fantastisk!

Det jeg lurer på er om noen har erfaring (Positiv/negativ) om å ta flere doser om dagen?

Altså, Jeg har en fotballøkt på morgnen og styrke etterpå, og så en økt med løp. Ville det fungert å tatt craze til hver økt?

Anbefalinger? Tips? triks?

Hvorfor skal du ta flere doser av dette?

Det er ingenting magisk ved dette produktet , har du btw sjekket hva produktet inneholder?

Craze inneholder Trimethylglycine, et stoff som kan bli brukt mot behandling av metabolske sykdommer, noe som sier meg at dette stoffet ikke er særlig smart og innta om man er frisk og rask i store doser.

Bivirkningene kan være bla kvalm, diare, hodepine eller/og vond mage.

Pre-workout - produkter et helt unødvendig over tid, med en gang man starter og ta disse produktene venner kroppen seg til dosene og man vil miste effekten etter kort tid.

Min anbefaling er og heller bruke pengene på ren mat, kaffe og treningsklær :)

Det er ingenting magisk ved dette produktet , har du btw sjekket hva produktet inneholder?

Craze inneholder Trimethylglycine, et stoff som kan bli brukt mot behandling av metabolske sykdommer, noe som sier meg at dette stoffet ikke er særlig smart og innta om man er frisk og rask i store doser.

Pre-workout - produkter et helt unødvendig over tid, med en gang man starter og ta disse produktene venner kroppen seg til dosene og man vil miste effekten etter kort tid.

jeg er ikke frisk og rask ;P

"ingenting magisk med craze"

hehe, den må du lenger ut på landet med! En boks med craze er intet annet enn ren magi :)

• 2 uker senere...

til dere som sier dere "mister " effekt?:p hvor ofte tar dere det? og hvor mye?:)

jeg har brukt craze en stund nå å har samme effekt hver gang,ca spørs hvor mye jeg har spist og sovet og anen aktivitet den dagen..MEN du kan feks bruke craze på 2 treninger i uka, i 2 uker så pause i 1 uke feks å bruke det i 1 uke så pause 2..

så venner ikke kroppen sin seg til det:p

jeg har vertfall gjort sånn,og det har funka helt fint for meg!(bruker nesten 2 scoops,og vis jeg tar mandag også på tirsdag får jeg ikke effekt) + det står på boksen at man ikke skal innta mer en 2 scoops på 24 timer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...