Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som vet om en shake som ikke smaker helt j*vlig?? o_O Brekker meg av den jeg har nå (Twinlabs Chocolate Surge fra Iherb.com). Klarer IKKE å få den ned!:yuck:

Har søkt litt på nettet og det som de fleste anbefaler er whey class+ fra Dalblads, noen som har erfaringer med dette? :)

Tror ikke vanlig sjokolade/jorbær/vanilje er noe for meg egentlig, så helst en annen smak (feks eple/kanel, mintsjokolade, appelsin)(y)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16549-hvilket-proteinpulver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei, hva om å be myrevolution, norkost og andre om smaksprøver på forskjellige produkter, da får du jo testa hva du liker og ikke hva andre liker. :)

Fikk selv to smaksprøver fra norkost i posten i dag, null problem!

Tenke akkurat å spørre om det! Hvordan går jeg frem da? Sender jeg de bare mail eller kan man bestille smaksprøver via nettbutikken?:)

Gold standard på gymgrossiten..MASSE smaker :) Diggeste proteinpulveret jeg vet om-

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard

Har spist mine kg prottiis over årene men ikke funnet noen jeg syns er bedre.

Vet du om de sender ut samples eller noe?:)

Tenke akkurat å spørre om det! Hvordan går jeg frem da? Sender jeg de bare mail eller kan man bestille smaksprøver via nettbutikken?:)

Norkost.no

Kontakt - MyRevolution

Om PF - Proteinfabrikken NO

Informasjon om Kontakt Gymgrossisten hos Gymgrossisten

Si du er ute etter smaksprøver da du er usikker på hva du liker, og er kvalm av noe du har nå, (du ønsker å prøver fordi du er skeptisk til å betale mye for noe du ikke liker... )

Nevn hvilke produkter det er som interesserer deg, (utvis skjønn :p )

myrevolution oppgir epostadresse du skal spørre på.

Annonse

Norkost.no

Kontakt - MyRevolution

Om PF - Proteinfabrikken NO

Informasjon om Kontakt Gymgrossisten hos Gymgrossisten

Si du er ute etter smaksprøver da du er usikker på hva du liker, og er kvalm av noe du har nå, (du ønsker å prøver fordi du er skeptisk til å betale mye for noe du ikke liker... )

Nevn hvilke produkter det er som interesserer deg, (utvis skjønn :p )

myrevolution oppgir epostadresse du skal spørre på.

Okei, Takk for hjelpen!:lol: Hadde vel skulle klart å tenkt på dette selv, men når man er ny i gamet så blir det mange "dumme" spørsmål:whistle:

Hør om smaksprøver, men om du går for ONs 100% whey kan du neppe trå særlig feil

Husker jeg kjøpte en 4kg's bøtte med whey fra twnlab på tilbud for 10 år siden i sverige (Lee Priest frontet jo tross alt twinlab i FLEX :)), husker fortsatt hvor jævlig det smakte, gikk i søpla etter 3 shakes hvor jeg måtte holde for nesa for å få det ned

Hør om smaksprøver, men om du går for ONs 100% whey kan du neppe trå særlig feil

Husker jeg kjøpte en 4kg's bøtte med whey fra twnlab på tilbud for 10 år siden i sverige (Lee Priest frontet jo tross alt twinlab i FLEX :)), husker fortsatt hvor jævlig det smakte, gikk i søpla etter 3 shakes hvor jeg måtte holde for nesa for å få det ned

Det er notert!:) Hehe, ikke sant. Tidligere har jeg bare brukt twinlabsen i bakst osv, da har det jo gått greit. Men å drikke den dritten kun blandet med vann må man være Chuck Norris for å klare:p :dead:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...