Gå til innhold

hvordan gjør dere det?


karoobaroo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Viljestyrke :D og MYE mat for min del. Jeg ligger på 3300 kcal om dagen. Er 170 cm høy og veier 60 kg.

Jeg spiser i overkant av 200 gram proteiner om dagen. Mye sunt fett og mye karbohydrater. Dette fungerer for meg som har HØY forbrenning og skal opp i vekt. Godterier er jeg ikke så glad i. Men det blir litt usunt i helgene men da i form av is som regel. I helgene spiser jeg utrolig mye mat. :D

Jeg begynte å trene målrettet og seriøst for rundt 7 måneder siden. Jeg har langt igjen til mitt mål, men har kommet inn på riktig spor.

Treningsopplegget er laget av en som kjenner meg godt og som veit hva målene min er. Jeg trener tung styrke (frivekter) 4 ganger i uka. Ingen kardio.

Spør om noe er uklart :p

Lykke til med målene dine :D Om du virkelig vil så kan du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kom vi oss dit? Vi kom oss dit ved hjelp av noe som kalles viljestyrke. Om du vil gå ned i vekt eller om du vil bygge muskler så spør deg selv hver gang før du spiser noe: Hjelper dette meg på vei mot målet? Om ikke, så hiv det i søppelbøtta. Å unne seg snop og dritmat i helgene, som mange gjør er bare tull. Om du holder deg vekk fra det over lengre tid vil du finne glede i å spise sunnere ting. Om du er vant med å drikke sukkerbrus hver eneste dag vil pepsi max, sukkerfri saft, vann eller what so ever ikke smake så godt. Om du ikke er vant med å drikke sukkerbrus vil det smake godt.

Om du virkelig vil noe, så er det bare deg selv som kan stoppe deg. Nå vet ikke jeg noe om hvilket mål du har, om det er å bygge muskler eller om det er å komme i bedre form - men spis ren mat. Kylling, ris, riskaker, kjøtt, havregryn, brokkoli, mandler, tunfisk, annen fisk osv osv. Listen er lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kostholdet kan være 80-90 % sunt og 10-20 % usunt. Når du spiser usunt er det viktigste at du ikke overdriver energiinntaket. Det er mye viktigere enn om du spiste 1 hekto smågodt på lørdagskvelden. Problemet er mengde, ikke type mat.

2. Når det kommer til treningen, så er styrketrening det viktigste verktøyet ditt. Det betyr ikke at det holder å være på treningsstudioet 3-4 ganger i uken. Når du er på trening må du både trene og ha fremgang. Har du ikke fremgang (blir sterkere f.eks), kunne du like gjerne vært hjemme.

Viljestyrke er selvsagt en del av gamet, men det viktigste er at man har en plan og tror på den. Det er vanskelig å være dedikert om man ikke vet at det man gjør gir resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kostholdet kan være 80-90 % sunt og 10-20 % usunt. Når du spiser usunt er det viktigste at du ikke overdriver energiinntaket. Det er mye viktigere enn om du spiste 1 hekto smågodt på lørdagskvelden. Problemet er mengde, ikke type mat.

2. Når det kommer til treningen, så er styrketrening det viktigste verktøyet ditt. Det betyr ikke at det holder å være på treningsstudioet 3-4 ganger i uken. Når du er på trening må du både trene og ha fremgang. Har du ikke fremgang (blir sterkere f.eks), kunne du like gjerne vært hjemme.

Viljestyrke er selvsagt en del av gamet, men det viktigste er at man har en plan og tror på den. Det er vanskelig å være dedikert om man ikke vet at det man gjør gir resultater.

Takk for at du tok deg tid til å svare ;-) Mao, spisedag med modifikasjoner (det er vel mitt største problem), hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...