Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er to avedlinger, en i Oslo og en på KJeller (Lillestrøm), så samfunnsernæring er i Lillestrøm da :)

HiOA - Samfunnsernæring

Stemmer stemmer, når du sier det så husker jeg det! haha. Den i Oslo er jo ved pilestredet ish. Høres jo veldig spennende ut! Hvordan er prisene å leie leilighet i lillestrøm? Bare vet det koster en del inni Oslo da jeg har bodd der litt tidligere :)

Fortsetter under...

Stemmer stemmer, når du sier det så husker jeg det! haha. Den i Oslo er jo ved pilestredet ish. Høres jo veldig spennende ut! Hvordan er prisene å leie leilighet i lillestrøm? Bare vet det koster en del inni Oslo da jeg har bodd der litt tidligere :)

Det er studentbolig i nærheten som koster 3500 i mnd inkludert alt :) men privat vet jeg ikke men uansett mye billigere enn i oslo

Det er studentbolig i nærheten som koster 3500 i mnd inkludert alt :) men privat vet jeg ikke men uansett mye billigere enn i oslo

Shit! Det var billig :o er det plass til 2 i leiligheten? Skal studere med kjæresten skjønner du, så greit å ha någenlunde grei plass :) LEser litt om studiet nå! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...