SandraLinnea Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Skrevet 16. januar 2013 Det er to avedlinger, en i Oslo og en på KJeller (Lillestrøm), så samfunnsernæring er i Lillestrøm da HiOA - Samfunnsernæring Stemmer stemmer, når du sier det så husker jeg det! haha. Den i Oslo er jo ved pilestredet ish. Høres jo veldig spennende ut! Hvordan er prisene å leie leilighet i lillestrøm? Bare vet det koster en del inni Oslo da jeg har bodd der litt tidligere Siter
Anny92 Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 Stemmer stemmer, når du sier det så husker jeg det! haha. Den i Oslo er jo ved pilestredet ish. Høres jo veldig spennende ut! Hvordan er prisene å leie leilighet i lillestrøm? Bare vet det koster en del inni Oslo da jeg har bodd der litt tidligere Det er studentbolig i nærheten som koster 3500 i mnd inkludert alt men privat vet jeg ikke men uansett mye billigere enn i oslo SandraLinnea 1 Siter
SandraLinnea Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Skrevet 16. januar 2013 Det er studentbolig i nærheten som koster 3500 i mnd inkludert alt men privat vet jeg ikke men uansett mye billigere enn i oslo Shit! Det var billig er det plass til 2 i leiligheten? Skal studere med kjæresten skjønner du, så greit å ha någenlunde grei plass LEser litt om studiet nå! Siter
Anny92 Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 ja, men da koster det dobbelt så mye og du m søke om parleilighet SandraLinnea 1 Siter
SandraLinnea Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Skrevet 16. januar 2013 ja, men da koster det dobbelt så mye og du m søke om parleilighet Okei, får nesten se an hvordan det blir først, men virker absolutt spennende ja! Takk for nyttig informasjon! Anny92 1 Siter
burny_ Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 Tagger Birgit Sorteberg og Madde , de er vel akkurat ferdig med utdannelsen, kanskje de har noe mere å tilføye? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.