Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk noen til å filme min lette bøy-økt i dag så setter pris på tilbakemeldinger og tips.

Når jeg ser på videoen ser jeg at jeg med fordel kan ha en mer kontrollert bevegelse og tipper litt framover et par ganger. :)

Har akkurat startet med sumo-mark og har kjørt en del lette vekter for å få på plass teknikken. Innspill ja takk! :)

Fortsetter under...

Hold mobilen rett neste gang :p

Fra spøk til Halvor. Det ser ut som du står for bredt i forhold til bevegeligheten din i sumomarkløft. Det kan se ut som knærne går litt innover og at du får vekta på innsiden av foten. Du har også litt for mye vinkel på leggene, de skal være tilnærmet 90 grader. Men skal sies at det ikke var veldig lett å se dette i 240p med hodet på skakke :p

Hold mobilen rett neste gang :p

Fra spøk til Halvor. Det ser ut som du står for bredt i forhold til bevegeligheten din i sumomarkløft. Det kan se ut som knærne går litt innover og at du får vekta på innsiden av foten. Du har også litt for mye vinkel på leggene, de skal være tilnærmet 90 grader. Men skal sies at det ikke var veldig lett å se dette i 240p med hodet på skakke :p

Skal holde mobilen rett neste gang :p

Tusen takk for svar, jeg skal prøve å korrigere allerede i morgen! At knærne går litt innover kjenner jeg meg igjen i så det skal jeg være veldig obs på :)

P.S. Angående bredden, må jeg stå smalere foreløpig? Og hvordan får jeg bedre mobilitet i sumo? :)

Skal holde mobilen rett neste gang :p

Tusen takk for svar, jeg skal prøve å korrigere allerede i morgen! At knærne går litt innover kjenner jeg meg igjen i så det skal jeg være veldig obs på :)

P.S. Angående bredden, må jeg stå smalere foreløpig? Og hvordan får jeg bedre mobilitet i sumo? :)

Stå så bredt som hoftemobiliteten din tillater det. Knærne skal stå over føttene. Denne sekvensen vil nok bedre mobiliteten:

Man MÅ ikke stå superbredt i sumomark, det er flere eliteutøvere som står veldig smalt, og mange som står veldig bredt.

Annonse

Stå så bredt som hoftemobiliteten din tillater det. Knærne skal stå over føttene. Denne sekvensen vil nok bedre mobiliteten:

Man MÅ ikke stå superbredt i sumomark, det er flere eliteutøvere som står veldig smalt, og mange som står veldig bredt.

Okei, jeg får bare prøve meg litt fram samtidig som jeg skal huske på leggene.

Oppvarmingssekvensen gjør jeg allerede faktisk :p

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...