Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du klarer å følge dietten hele veien er det en god sjans for at du klarer det. Men det er litt i overkant å gå på PSMF så lenge uten at man er veldig overvektig. Du bør ihvertfall lytte til kroppen og heller gå over til en litt mer moderat diett etterhvert om du havner helt i kjelleren.

Ønsker deg uansett lykke til (y)

Jeg tror ikke det er sunt hverken fysisk eller psykisk å gå på PSFM over så lang tid med mindre du er kraftig overvektig. Og det er du ikke. Det er en tung diett, mye ensformig mat og lavt energinivå. Ikke vil du klare å trene spesielt tungt heller.

Jeg ville heller kjørt PSFM et par uker i begynnelsen og de to siste ukene kanskje, og heller trent tung styrke, litt ekstra cardio og spist sunt resten av tiden. Fått i meg nok proteiner, og heller hatt et moderat kalori-inntak.

Tung styrke er den beste treningsformen for å stramme opp og gå ned i fettprosent.

Hvordan ser treningsprogrammet ditt ut nå? Jeg hadde satset på et tosplitt-program og trening fire dager i uka, eller et helkroppsprogram hvis du skal trene tre dager.

Legg bort badevekta og dra fram målebåndet istedet. Muskler og fett veier det samme, men muskler har større massetetthet og tar dermed mindre plass mer kg. Hender jeg går på vekta og ser at jeg veier det samme som for to uker siden, men har mistet flere cm rundt magen. :) Lykke til! :D

Kjør på :)

Slike uttalelser passer seg dårlig uten ett grunnlag for påstanden. I dette tilfellet er det særdeles ekstremt og lite gjennomtenkt med tanke på konsekvensene 16 uker PSMF har på kroppen.

Personlig tror jeg ikke du kan gå ned 16 rene kg fettvev innen da, men jeg tror du kan gjøre ganske drastiske endringer på kroppen din. Endringer du kunne ha gjort bedre med en sunn diett og fornuftig trening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...