Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Oppdaget akkurat detta forumet, og syntes det virket veldig kjekt!

Litt om meg: Har fra mars 2012 til dags dato gått ned ca 44 kg.

(fra 130 til 86)

Dette har jeg gjort med MEGET strengt kosthold. Fisk og grønt til frokost og middag, og frukt eller proteinshake til lunsj og kvelds.

Det kostholdet har jeg mandag-fredag.

Fra fredag-søndag derimot har jeg så godt som frie tøyler. Spiser vanlig mat,drikker pepsi max, og tar også imot godteri/kake/etc hvis jeg blir tilbydd det.

På treningsfronten er jeg IKKE fanatisk. Men jeg prøver hver dag å enten ha rask gange i 1 time, eller jogge. Pluss litt vekter for å få litt muskler.

Uansett. Målet mitt når jeg startet var 88 kg. Er nå under det, men er fortsatt såpass stor at jeg aldri ville våget å gå i bar overkropp for stranda faktisk. Og hadde jeg gjort det, så hadde folk tenkt at jeg var stor, hvis dere skjønner hva jeg mener.

Det jeg stusser over er, jeg er i OK form. Kan gå raskere, løpe lenger, bære tyngre enn de fleste kameratene mine, enda de er slanke og veltrente.

Hvor langt tror dere jeg må ned i vekt for å få en kropp jeg kunne gått med på stranda? Da mener jeg ikke six-pack og svære overarmer. Men vanlig slank kropp?

Tror dere at det kan ha noe med at jeg unner meg såpass i helgene? (ser mange her er fanatiske på bare ha 1 spisedag i uka, eller 1 spisedag hver 10 dag, osv)

Ellers virker det forumet her veldig spennende, og blir artig å følge med folk framover;)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16245-ny-p%C3%A5-forumet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med veldig bra vektreduksjon!

Hvor høy er du? Hvordan trener du styrke? Skikkelig styrketrening gjør underverker for å få en bra kropp og spesielt når vekta egentlig er lav nok, men det fremdeles er for mye fett så vil mer muskelmasse gjøre underverker.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16245-ny-p%C3%A5-forumet/#findComment-622869
Del på andre sider

Annonse

Imponerende vektnedgang, det står det respekt av :):) Støtter alt som er sagt fra før, følg et fast program så skal du nok se at det skjer ting. Mannen min er ca like høy om deg og har noooen få kilo å ta selv, men jeg har satt han på 'spis mass sunn mat og tren tung styrkt', så jeg håper det går bra. Masse lykke til til deg :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16245-ny-p%C3%A5-forumet/#findComment-624634
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...