Gå til innhold

Thegut

Medlemmer
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Heisann! Takk for alle svar...! Er egentlig klar over at 1100 er kcal er for lite ja. Men var vel egentlig for å få en kickstart på slankekuren. Satt opp ett ukesmåltid som innebar fisk 2 ganger om dagen 5 ganger i uka, og ett måltid til med kun frukt, og ett måltid med shake. Detta har etterhvert blitt en vane. Jeg gikk i tilegg fra å være totalt stillesittende, til å bli over gj.snittlig "flink" til å trene. Være seg jogge,gå raske turer, squash,svømming, og styrke. Veide 130,6 kg den 22 mars, og har på 43 uker gått ned totalt 46,6 kg, til 84 blank i dag tidlig. altså ett snitt på 1,08
  2. tja.. i ukedagene har jeg vel de siste 10 månedene liggi på ca 1100 kalorier pr dag (pluss minus) Litt mer i helgene. utifra det jeg har lest meg til, for en mann på min alder, så vil jeg tippe rundt 2000-2200 kalorier pr dag i snitt for å holde en stabil vekt. Ble bare litt overraske/urolig når jeg leste ett innlegg der en spiste 2000 kalorier om dagen for å gå OPP i vekt.
  3. Hei igjen:) Har som nevnt i tidliger ikke så veldig mye mer jeg har planer om å gå ned i vekt. Planen er 7-8 kg til, da ligger jeg på 75 kg, og 183cm. Det jeg lurer på, dere som har gått ned mange kilo sånn som meg, hvordan er kostholdet deres etterpå? altså hvor mange kalorier ligger dere på per dag feks? Hva BØR man egentlig ligge på i antall kalorier pr dag med et moderat treningsnivå for å holde vekta stabil? Er det evt noen som har ett fast måltidskjema de kunne vist meg som passer for det antall kalorier jeg bør ligge på? Takk for evt svar:)
  4. Spist den mange ganger... rett og slett nydelig!
  5. Ja det var faktisk mye interessent lesing... takk for det !
  6. Jeg er 183 cm. Har lite peiling på styrketrening. Men løfter manualer av forskjellig tyngde, og forskjellige øvelser ca 1/2 time hver dag. Spiller også squash 2-3 timer i uka.
  7. Høyde: 183 cm Startvekt: 130 kg Vekt nå: 86 Mål: 75 (?)
  8. Hei! Oppdaget akkurat detta forumet, og syntes det virket veldig kjekt! Litt om meg: Har fra mars 2012 til dags dato gått ned ca 44 kg. (fra 130 til 86) Dette har jeg gjort med MEGET strengt kosthold. Fisk og grønt til frokost og middag, og frukt eller proteinshake til lunsj og kvelds. Det kostholdet har jeg mandag-fredag. Fra fredag-søndag derimot har jeg så godt som frie tøyler. Spiser vanlig mat,drikker pepsi max, og tar også imot godteri/kake/etc hvis jeg blir tilbydd det. På treningsfronten er jeg IKKE fanatisk. Men jeg prøver hver dag å enten ha rask gange i 1 time, eller jogge.
  9. Jeg synes ikke det ihvertfall. Har alltid likt makrell i tomat veldig godt.. Men det er klart. Det er dager da jeg har vært så lei det, at jeg nesten brekt meg når jeg har spist det..Men har fått det ned uansett;) Er forøvrig nesten verre hvis agurken er vassen...!
  10. Samme som jeg har hatt til frokost 5 dager i uka, i bortimot ett år:) En boks makrell i tomat, 1/3 agurk. Halvliter vann, og 1 kopp kaffe..! Sam
×
×
  • Opprett ny...