Gå til innhold

Ned i vekt før konkurranse. Hva med nøtter?


Lineoz

Anbefalte innlegg

Hii peps.. Må ned rundt 2 kg på 10 dager, så har satt meg selv på superdiett. Ingen salt, omtrent ingen karbs, men masse protein og selvfølgelig frukt og grønt.. Men nøtter.. Trenger noen anbefalinger på om jeg egentlig burde kutte dem ut? Spiser omtrent 2-3 håndfull om dagen. Alt fra Pecan, Macadami, peanøtter og mandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nøtter er sunt fett og om det ikke trigger deg til å spise for mye av dem så trenger du ikke kutte dem ut. Men vei gjerne hvor mye en håndfull er og ha kontroll på inntak siden de er så kaloritette.

Vil du kutte så mye kalorier som mulig bør du også kutte nøtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for innputt. Blir å kutte nøttene fram til 12. jan da.. :) (konkurranse - derfor jeg MÅ ned)

Endret tittelen litt så den blir litt mer beskrivende.

Du kan gjøre mye med vektmanipulasjon også i dagene rett før konkurransen. Sikkert noen som konkurrerer i vektklasse idretter som har noen gode tips til deg her. Har vært noen tråder om det før også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...