Synan Skrevet 26. desember 2012 Skrevet 26. desember 2012 Hei! Skal straks hive meg i gang med 5x5 (basert på Børges versjon her inne), men lurer på hvordan man går frem for å finne riktig startvekt på dette programmet. Har trent Starting Strength tidigere, og der starta man med vekta hvor tempoet gikk ned og/eller teknikken ble dårligere. Er logikken den samme her også? Er fremdeles relativt nybegynner, og kommer til å bruke toppsett/pyramider på alle øvelsene inntil jeg stagnerer. Siter
GrommiZ Skrevet 26. desember 2012 Skrevet 26. desember 2012 Det lønner seg og starte relativt lavt, mtp at du skal øke endel etterhvert som ukene går. Siter
Synan Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Skrevet 26. desember 2012 "GrommiZ skrev: Det lønner seg og starte relativt lavt, mtp at du skal øke endel etterhvert som ukene går. Tenker å legge meg en del under potensialet ja, spm er bare hvor langt under Siter
GrommiZ Skrevet 26. desember 2012 Skrevet 26. desember 2012 "Synan skrev: Tenker å legge meg en del under potensialet ja, spm er bare hvor langt under Kommer vel ann på hvor lenge du har tenkt til å kjøre programmet, så er det jo bare å regne ut det iforhold til hva du har som 5rm nå. Siter
Synan Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Skrevet 26. desember 2012 "GrommiZ skrev: Kommer vel ann på hvor lenge du har tenkt til å kjøre programmet, så er det jo bare å regne ut det iforhold til hva du har som 5rm nå. Beklager at jeg er skikkelig blond nå, men regne ut...? Med hvilken formel? Siter
Espen-h Skrevet 26. desember 2012 Skrevet 26. desember 2012 finn 5RM og ta minus 10-15kg? Jeg gjorde noe sånt noe Synan 1 Siter
Synan Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Skrevet 26. desember 2012 "Espen Hjertner skrev: finn 5RM og ta minus 10-15kg? Jeg gjorde noe sånt noe Og hvor lenge klarte du å øke da? Siter
Espen-h Skrevet 26. desember 2012 Skrevet 26. desember 2012 Øker fortsatt og har holdt på en god stund, sjekk loggen min om du vil Espen trener 5x5 Siter
Synan Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Skrevet 26. desember 2012 "Espen Hjertner skrev: Øker fortsatt og har holdt på en god stund, sjekk loggen min om du vil Espen trener 5x5 Will do Espen-h 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.