Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har ett spørsmål om noen som har noe gode råd for det Ultimate treningsprogram for mage?

Har gått på diett nå i 3 månder og tatt av meg 23 kg. Nå går jeg for rutene på magen!

Har trent i 1 måned nå,men det er mest basic,og veldig lite mage. Noen som har ett 3 dagers program som har funket for dem ??

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15787-ultimate-treningsprogram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okey! jeg kjører dette nå, Dette gir deg sixpack på rekordtid - Fitnessbloggen

Men føler det er litt lite mage trening der. mye basic

Det er fordi baseøvelser tar veldig godt på kjernemuskulaturen, og at det er overflødig med mange ekstra mageøvelser. Noen legger til en ekstra øvelse som går direkte på magen og kjører den kanskje 1-2 ganger i uka, mens andre dropper det helt, og har likevel sixpack.

Tren de store baseøvelsene, og gå ned i fettprosent, så kommer sixpacken :)

Okey. så jeg skal bare fortsette med det jeg gjør? spise mindre,trene ? så vil det gis resultater?

Kjøpte 3 kg med wight teech idag. Hvor mye proteiner er det anbefalt å ta før/etter trening?

Annonse

Okey. så jeg skal bare fortsette med det jeg gjør? spise mindre,trene ? så vil det gis resultater?

Kjøpte 3 kg med wight teech idag. Hvor mye proteiner er det anbefalt å ta før/etter trening?

Du skal spise mindre, men husk å hold ett høyt proteininntak, så du ikke mister for mye muskelmasse.

Du bør ligge på 1,5 til bortimot 2 gram proteiner kg kroppsvekt....så veier du 75 kg, så bør du ha i deg 120-150 gram proteiner daglig :) (men du bør holde deg til mest mulig mat, og husk at proteinpulver bare et ett TILSKUDD, ikke erstatning for mat)

Du skal spise mindre, men husk å hold ett høyt proteininntak, så du ikke mister for mye muskelmasse.

Du bør ligge på 1,5 til bortimot 2 gram proteiner kg kroppsvekt....så veier du 75 kg, så bør du ha i deg 120-150 gram proteiner daglig :) (men du bør holde deg til mest mulig mat, og husk at proteinpulver bare et ett TILSKUDD, ikke erstatning for mat)

Jeg er 192 høy og veier 79kg :)

Så da bør jeg ligge på en 150 -160 gram daglig :)

Jeg spiser for det mest fisk, kylling,kjøttdeig :) så går mye i protein mat

• 2 uker senere...

Da er det bare å spise gutt! Ikke noe poeng i å gå ned i vekt om du bare er 79kg på 192cm hvertfall. Spis godt med proteiner, få i deg nok kcal, få nok søvn og finn deg et treningsprogram du liker. Så vil du få kanonresultater.

Det er uansett vekt en god idé mtp insulinfølsomhet og partisjonering av lagret kroppsmasse mtp kalorioverskudd å komme ned i relativt lav fettprosent før du går inn for å legge på deg. Under 10-12% kroppsfett er et bedre utgangspunkt for bulk enn 15-18% mtp å få en gunstig ratio av muskel:fettøkning.

(Når det er sagt så regner jeg med du er nær en slik fettprosent med den vekten på hele 192cm)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...