Gå til innhold

Hvordan bruker dere prozyme??


Eileen

Anbefalte innlegg

Har akkurat mottatt Prozyme, men jeg klarer ikke bli klok på hvordan det skal brukes/hvor mye jeg skal ha/antall ganger i løpet av dagen ? ? Jeg trener styrke 2-3 ganger i uken (frivekter) og veier 65 kg . Har forstått det sånn at jeg skal ha 2 gram Prozyme .pr kg kroppsvekt. Men skal det taes til hvert måltid, to ganger om dagen , etter trening ? Hjeeeeelp :0)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye og hvordan du bruker proteinpulveret, avhenger av hvor mye protein du får i deg fra fast føde.

Etter trening: 2 scoop (20g) + 2 dl vann

Frokost: 2 scoop (20g) + 2dl vann

Kveldsmat: 2 scoop (20g) + 2dl vann

Da har du fått i deg noe sånt som 50g protein ekstra. Utover dette bør nok resten komme fra mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du blander sammen "skal ha 2 g prozyme pr kg kroppsvekt" med "skal ha 2 g protein pr kg kroppsvekt". Om det kommer fra prozyme eller egg eller gris er mindre viktig.

Det gjør jeg vettu :0)) Er utrolig dårlig på å få i meg nok proteiner gjennom kosten , så da er tilskuddet greit å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker selv å ta 40g pulver i 4dl melk inntil frokosten jeg, og eventuelt en til med samme dosering etter trening eller på dager med lite protein fra mat..

Prøvde å ta det i skummet melk som du sa, smakte jo kjempegodt også :) Dårlig på å få i meg protein gjennom kosten, så da er dette supert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye og hvordan du bruker proteinpulveret, avhenger av hvor mye protein du får i deg fra fast føde.

Etter trening: 2 scoop (20g) + 2 dl vann

Frokost: 2 scoop (20g) + 2dl vann

Kveldsmat: 2 scoop (20g) + 2dl vann

Da har du fått i deg noe sånt som 50g protein ekstra. Utover dette bør nok resten komme fra mat.

Da prøver jeg på denne, byttet bare ut vannet med melk:p Smaker jo kjempegodt i tillegg til at en får i seg det en skal ha,. Kan jo ikke bli bedre da ! Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...