Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har akkurat mottatt Prozyme, men jeg klarer ikke bli klok på hvordan det skal brukes/hvor mye jeg skal ha/antall ganger i løpet av dagen ? ? Jeg trener styrke 2-3 ganger i uken (frivekter) og veier 65 kg . Har forstått det sånn at jeg skal ha 2 gram Prozyme .pr kg kroppsvekt. Men skal det taes til hvert måltid, to ganger om dagen , etter trening ? Hjeeeeelp :0)))))

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/1569-hvordan-bruker-dere-prozyme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye og hvordan du bruker proteinpulveret, avhenger av hvor mye protein du får i deg fra fast føde.

Etter trening: 2 scoop (20g) + 2 dl vann

Frokost: 2 scoop (20g) + 2dl vann

Kveldsmat: 2 scoop (20g) + 2dl vann

Da har du fått i deg noe sånt som 50g protein ekstra. Utover dette bør nok resten komme fra mat.

Tror du blander sammen "skal ha 2 g prozyme pr kg kroppsvekt" med "skal ha 2 g protein pr kg kroppsvekt". Om det kommer fra prozyme eller egg eller gris er mindre viktig.

Det gjør jeg vettu :0)) Er utrolig dårlig på å få i meg nok proteiner gjennom kosten , så da er tilskuddet greit å ha :)

Bruker selv å ta 40g pulver i 4dl melk inntil frokosten jeg, og eventuelt en til med samme dosering etter trening eller på dager med lite protein fra mat..

Prøvde å ta det i skummet melk som du sa, smakte jo kjempegodt også :) Dårlig på å få i meg protein gjennom kosten, så da er dette supert

Annonse

Hvor mye og hvordan du bruker proteinpulveret, avhenger av hvor mye protein du får i deg fra fast føde.

Etter trening: 2 scoop (20g) + 2 dl vann

Frokost: 2 scoop (20g) + 2dl vann

Kveldsmat: 2 scoop (20g) + 2dl vann

Da har du fått i deg noe sånt som 50g protein ekstra. Utover dette bør nok resten komme fra mat.

Da prøver jeg på denne, byttet bare ut vannet med melk:p Smaker jo kjempegodt i tillegg til at en får i seg det en skal ha,. Kan jo ikke bli bedre da ! Takk for hjelpen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...