Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!:)

Har en del lavt stoffskifte og overvekt i familien og lurer veldig på hvor man kan få kjøpt store tøy i størrelsene 7xl og over.

Noen som vet? Trenger virkelig råd til linker, eller vet om noen personer/butikker/nettsider/kjeder som selger dette. Kan godt være utenlandske sider.

Håper på positive svar!:)

Fortsetter under...

Annonse

Av ren nysgjerrighet - hvor stor er du om du trenger 7XL? Jeg spør fordi jeg har vært rimelig omfangsrik selv.

Ikke til meg selv, men annet familiemedlem. Litt usikker på vekta, men rundt 150kg.

Sjekk ut

Big Mans Club - Tøffe klær til store menn

de går opp til 8XL på en del klær.

Supert! Tusen hjertelig takk!!!:happy:

kjører ikke dressmann opp til 9XL nå? syns de spammer TV-en min om dagen med det..

Jo, det virker sånn, men kan ikke finne nettbutikken "Living Large" noe sted, selv om de sier at det er en nettbutikk. Ser ut som om det kun er butikker på storsentre, som dere andre nevner.

Hadde vært flott om noen kunne poste linken til "Living Large" sin nettbutikk, om noen skulle finne den.

Tusen hjertelig takk for svar og interesse! Dette var til god hjelp! Kom forresten borti denne linken på min søken etter nettsider man kan bestille fra:

Klær og sko i store størrelser for damer og menn | frodig.no

Til andre som eventuelt skulle lure på det samme!;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...