Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nylig fått på plass en tøyeposisjon jeg ikke har klart tidligere pga brudd i foten, og nå er jeg på en måte støl "inni" hofta på en måte jeg ikke har vært før. Kan det være tøyinga som gjør dette? Og er det evt. skadelig/negativt på noe vis? Kan jeg tøye som normalt, eller bør jeg vente til det har gått over?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15569-st%C3%B8l-av-t%C3%B8ying/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hard bevegelighetstrening vil kunne gi små vevsskader og stølhet på samme måte som styrketrening. Om stølheten gir seg når du varmer opp kan du fortsette å kjøre på. Om ikke stivheten gir seg med oppvarming kan du gi det litt hvile før du drar på igjen. Stølheten er ikke skadelig eller negativ på noe som helst vis, det er en helt normal vevsreaksjon på et for kroppen unormalt stimuli. :)

Hard bevegelighetstrening vil kunne gi små vevsskader og stølhet på samme måte som styrketrening. Om stølheten gir seg når du varmer opp kan du fortsette å kjøre på. Om ikke stivheten gir seg med oppvarming kan du gi det litt hvile før du drar på igjen. Stølheten er ikke skadelig eller negativ på noe som helst vis, det er en helt normal vevsreaksjon på et for kroppen unormalt stimuli. :)

Så bra, ville bare være sikker på at jeg ikke gjorde noe galt her :) Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...