Gå til innhold

Egenmassasje blir egen time på SATS


wheysted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Off-topic: Vet noen hvor jeg kan kjøpe en rumble roller. Myrevolution er tomme...

Vært det lenge også, sendte mail forrige uke om de hadde noe estimat på om det var snakk om dager, uker eller måneder før det kom på lager. Men ikke hørt noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tiltak, håper folk får øynene opp for dette, da skjønner kanskje de som alltid ser meg drive med dette hvorfor jeg gjør det. Hadde nok vært mer skadeutsatt hadde det ikke vært for egenmassasje og triggerpunktterapi.

Det er jo også et poeng! Da blir det mer sosialt akseptert å gjøre dette på gymmet som oppvarming eller nedkjøling :) Selv gjør jeg det hjemme :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Timen, som gjennomføres uten musikk, starter med at deltakerne blir oppfordret til å teste sin fleksibilitet ved å, med strake ben, føre håndflatene ned mot gulvet. Etter å ha massert begge fotbladene med en liten ball repeteres fleksibilitetsøvelsen, og av reaksjonene i salen er det grunn til å tro at en stor del av de fremmøtte allerede på dette tidspunktet opplevde større grad av fleksibilitet.

Fryktelig billig triks for å få deltakerne engasjert da... Prøv dette selv og gjør det to ganger og se hvor mye dypere du kommer på forsøk nr to uten å gjøre noen ting i mellom.

Men litt gimmicker må man vel ha på alle timer :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...