Melm Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg er en jente på 20 år. Er ca 168 cm høy og veier 67 kg. Vil ned i fettprosent og opp i muskelmasse. Føler jeg har OK kontroll på både kosthold (dvs spiser for det meste reint) og trening, men litt mer usikker på hvor mye jeg bør få i meg av hvert av næringsstoffene. Trener styrke 3 ganger i uken og prøver å få til minst to kardioøkter utenom. Vet jeg trenger masse proteiner for muskelvekst, men, hvor mye? Jeg er veldig flink å fokusere på å få i meg nok proteiner, så der tror jeg at jeg ligger greit, men hvor mye bør jeg få i meg av karbohydrater og fett pr dag? Trenger virkelig hjelp for å klare å holde en viss oversikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasH Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 FAQ - Kosthold | Fitnessbloggen Forum Står det meste der av det du lurer på, uansett verdt å lese Melm 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegard L Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Det vil avhenge mye av hvilken mat du liker å spise. Sånn som jeg antar du spiser utifra det du sier så vil mitt beste råd være å ikke fokusere så mye på dette, for i lengden vil det ordne seg mye selv. Rundt 2g/kg kroppsvekt protein er fornuftig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melm Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Det vil avhenge mye av hvilken mat du liker å spise. Sånn som jeg antar du spiser utifra det du sier så vil mitt beste råd være å ikke fokusere så mye på dette, for i lengden vil det ordne seg mye selv. Rundt 2g/kg kroppsvekt protein er fornuftig. Så det er greit så lenge jeg får i meg "nok" proteiner? Den er grei, én mindre ting å tenke på er alltid greit Vegard L 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.