Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg driver og setter opp kostplan til en kvinne som skal ned i vekt, og er lakto - ovo-pesca-vegetarianer (spiser egg, melk og fisk). Tenkte derfor det hadde vært en plan å legge ved noen linker til gode blogger.

Må ha planen ferdig i dag (26/11-12), så hadde blitt kjempetakknemlig om noen hadde noen linker for hånden!

Noen av dere som har noen tips? isopor, SinisterAlex?

Fortsetter under...

Jeg følger en veganblogg, men her er det jo bare å bruke melk/egg/fisk i stedet for erstatningene som er nevnt..

VeganMisjonen

Hun har samlet endel lenker her også:

VeganMisjonen: Hvem er med på den grønne (nett)bølgen?

Jeg har stort sett bare mekket mat på eget initiativ, men den mest inspirerende veggisbloggen jeg har kommet over er Green Kitchen Stories – enda de kanskje ikke har særlig fokus på kosthold mot trening, makrotelling etc. Å gå ned i vekt på vegetarfôr er i alle fall ikke noe problem, kan stort sett spise seg sprengfull på grønnsaker, bønner og andre godsaker uten å være i nærheten av kcal-overskudd.

Annonse

Det er faktisk et problem, om du ikke spiser mye nøtter, belgfrukter etc å få i seg nok kalorier. Proteiner er det nok av, kalorier ikke alltid :D

Kjenner til flust av feite veggiser, som lever på pitabrød, ost, veggispizza, potetgull o.l. ;)

Kjenner til flust av feite veggiser, som lever på pitabrød, ost, veggispizza, potetgull o.l. ;)

Må si meg enig der! Har ei vennine som er veganer, og det har hun vært i femten år, men for to år siden ble hun slankeoperert! Veide over 140 kilo!

Såklart. Det er ikke noe magisk med å være veganer. Når det skal sies, spiser du rent, kan det være vanskelig. Spesielt for min del som har løpt 120 km i uka + styrke. Ble noen mangoer og avocadoer ila en dag :)

Såklart. Det er ikke noe magisk med å være veganer. Når det skal sies, spiser du rent, kan det være vanskelig. Spesielt for min del som har løpt 120 km i uka + styrke. Ble noen mangoer og avocadoer ila en dag :)

Sikkert en større utfordring å være veganer også, kontra å spise enkelte animalske produkter!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...