Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Finn Zumba trenings film å youtube, evnt kjø deg en film med det. Og ta øvelser på gulvet som planken f.eks. Sikkert mye du kan gjøre hjemme. Jeg er så ny å dette, selv. Jeg trener jo på "studio" men heldig med prisen siden det ikke er et stort flott sted men via naprapat. så har jeg øvelser jeg gjøre hjemme på gulvet. Men vurderer selv å danse Zumba i stuen. andre her med mer erfaring osv har sikkert noen gode tips til deg :)

Hjemmetreningsøvelser - Fitnessbloggen

Ser at utfall ikke er med der, men det er en veldig god øvelse. Tror bulgarsk utfall er tyngre enn vanlige, men har aldri prøvd det. Søk det opp på youtube.

Det kan være en idé å kjøpe manualer eller kettlebells for å få litt ekstra belastning på beinøvelser. Har du et par manualer kan du plutselig gjøre mange flere øvelser.

• 2 uker senere...

Annonse

30 day shred av Jillian Michaels, skal vist være superbra! :) Har prøvd det selv, men falt av etter 4dager:p

MEN

Hun er motiverende, øktene er morsomme ooog du merker fremgang fort :)

Hehe. Jeg har prøvd 4 ganger, men detter alltid av etter toppen 1 uke... :/ Men har merket fremgang alle gangene jeg har prøvd da

Søk på bodyrock Eller Zwow på youtube/facebook. Kjører mange av dem selv. Mye styrke og kondis. Og alt er gratiiis :p Bodyrock har egen app å til smarttlf. Så man kan få kontakt med andre fra hele verden som også kjører de øvelsene. :) :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...