Paradoxx Skrevet 18. juni 2013 Skrevet 18. juni 2013 Om du skal fryse egen is så må du røre i den ofte mens den fryser for at det ikke skal dannes iskrystaller. Av den grunn så er ismaskin er god investering, spesielt om du kjøper en med kompressor. Jeg foretrekker å lage skikkelig is, så jeg har ikke laget så mange "sunne". Men disse her er ganske god. 1 boks mager kesam 300g bringebær 1 ss vanile ekstrakt 10 dråper stevia Miks alt og lemp det i ismaskinen i 15-20 minutter. 2 egg 40g proteinpulver med sjokoladesmak 1 ss peanøttsmør 50g kokosmelk Miks alt og lemp det i ismaskinen i 15-20 minutter. Super oppskrift.! Må prøves.! Siter
Paradoxx Skrevet 18. juni 2013 Skrevet 18. juni 2013 gjorde et forsøk på kjøkkenbenken her med protein/diett is - venter på helt ferdig resultat i fryseren, men "røra" smakte godt oppskriften er som følger: 300g mager kesam 175g skyr vanilje (skulle vært naturell men butikken hadde ikke) 60g sjokoladeprotein 5ts kakao 5ss sukrin 4stk eggehvitter enkelt og greit rør sammen hele greia og putt i boks - inn i fryseren- nb fordel å tine på benken el no, den er best "creamy" næringsverdi pr 100g 118 kcal 22 g protein 5,6 g karb 0,7g fett kommer tilbake med bilde når frossent resultat er ferdig for den søtmunn som også vil ha mørk sjokoladesaus: 1,5 scoop protein 2 ts kakao 3 ts sukrin 2 eggehvitter rør sammen "ta-daaaaa!" skal prøve med bare kesam neste gang skyr vanilje passer nok med jordbær eller skogsbær - ble litt yoghurtis over det - smakte absolutt bra, og mektig som F! - selv om jeg har spisedag klarte jeg å unngå å forspise meg, og det er første gang! Supert.! Takk for oppskriften, denne skal jeg prøve til helgen Siter
Elena S Skrevet 18. juni 2013 Skrevet 18. juni 2013 1 frossen banan i skiver, masse proteinpulver (her er det sjokoladesmak), litt kakao, og nokk soyamelk til å få blenderen til å gå rundt = softis! NAM Indiska 1 Siter
02-snapper Skrevet 18. juni 2013 Skrevet 18. juni 2013 [ATTACH]108230[/ATTACH] Hadde denne til dessert nå i kveld, knallgod. 1 boks mager kesam 300g ferske jordbær 1 spiseskje vaniljeekstrakt Kjørte alt i en blender og deretter i ismaskinen. Gjorde det samme men med ananas +mango + vaniljeprotein..! DIGG Siter
Ida Dahl Skrevet 12. juli 2013 Skrevet 12. juli 2013 skal prøve med bare kesam neste gang skyr vanilje passer nok med jordbær eller skogsbær - ble litt yoghurtis over det - smakte absolutt bra, og mektig som F! - selv om jeg har spisedag klarte jeg å unngå å forspise meg, og det er første gang! funka det uten skyr? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.