Gå til innhold

Flink fysio/naprapat i Bergen?


Gullfisk

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Har hatt skulderproblemer lenge, men nå har det begynt å hindre treningen. Jeg har vært hos en fysio, men det løste ingen problemer... Derfor lurer jeg på om noen har noen FLINKE fysioterapeuter eller andre terapauter å anbefale i Bergens-området?

Blir kjempe glad for alle anbefalinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gærningen fra knarvik anbefales.... tror forøvrig den korrekte betegnelsen er "mirakelmannen", men har hørt om flere som har gått til han, fått håndspåleggelse og blitt bra. Googlel "mirakelmannen knarvik" og les selv.

Magne Brakstad, naprapat. Han har en tidligere apprentice i Sandviken, men jeg aner ikke hva vedkommende heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg bodde i Bergen var jeg innom både naprapat og fysioterapeut! Naprapaten jeg gikk til heter Örjan Bask, han jobbet et sted som het Fix-it, men jeg lurer på om han kanskje driver for seg selv nå. Fysioterapeuten jeg gikk til heter Arild Solheim og han drev Redcord klinikken i Bergen den gangen. Nå tror jeg han driver Bergen Idrettsklinikk. Begge to hjalp meg masse, men det var nok Arild som fant best ut av plagene mine og hjalp meg med trening :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg bodde i Bergen var jeg innom både naprapat og fysioterapeut! Naprapaten jeg gikk til heter Örjan Bask, han jobbet et sted som het Fix-it, men jeg lurer på om han kanskje driver for seg selv nå. Fysioterapeuten jeg gikk til heter Arild Solheim og han drev Redcord klinikken i Bergen den gangen. Nå tror jeg han driver Bergen Idrettsklinikk. Begge to hjalp meg masse, men det var nok Arild som fant best ut av plagene mine og hjalp meg med trening :) Lykke til!

Takk for det :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...