Gå til innhold

VimZa

Medlemmer
  • Innholdsteller

    43
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Tor på florvåg er veldig veldig flink, men ligger på askøy da.. =)
  2. blælælælæ:)

    1. VimZa

      VimZa

      hehe... Hmm da oppdaget jeg noe nytt idag å.. :p Visste ikke jeg hadde profil side en gang jeg.. :p

  3. Min motivasjon kom faktisk ganske brått når den kom, hadde lagt på meg ganske mye ganske fort, var egentlig tynn og lita, trente masse og spiste lite. Når jeg da sluttet og trene og fikk tidenes dårlige kosthold gikk det en vei og det fort. Lenge lullet jeg meg inn i en eller annen syk verden hvor jeg sa til meg selv at det "ikke var så ille". Det var det.. Vendepunktet kom tror jeg når jeg skulle på ball, det skulle være et flott forsvars ball og vi skulle og handle kjoler, dama i butikken sa til meg, "jeg er litt usikker på om jeg har din str". For ei jente som ALLTID tidligere har kunnet ha
  4. kan likeså godt være at den tror du har mindre hofter enn du har også.. trenger ikke å handle om større midje...! Men blir vel mest nøyaktig om du måler det selv ja... Har selv ikke tenkt over at den kan være feil, så takk for at du skrev denne tråden, var nemlig drit sur når jeg kom fra inbody test og jeg fortsatt ikke var innenfor normalen, men nå skal jeg ta og måe meg imorgen og regne det ut selv.. Kanskje den har tatt feil på meg å.. *håpe håpe*
  5. hvordan får du det til at den har lagt til 20 cm rundt livet?? Kan du forklare litt mer??
  6. med tanke på at det ikke er så mange kilo igjen til mål burde jeg vel da velge sterkere. .
  7. mhm... vet bare ikke under hvilken kategori jeg skal putte den.. For målet mitt er jo også å bli kvitt de siste kiloene.. Men like mye og bli sterkere..
  8. Oki... Tusen takk... Lurer på om jeg skal opprette en logg eller noe her jeg så kan jeg kanskje få litt veiledning på hva som er passende på en styrke økt:p
  9. Nå satte jeg sammen et styrke opplegg med noe av det du foreslo, å ganske mange andre øvelser fra en sånn kettlebellsdvd.. Igår var første dagen jeg fikk testa det skikkelig og kjenner det godt i armer, rygg og lår... Men magen derimot.. Der trenger jeg rett og slett noen øvelser som kan duge..! Noen gode forslag?? Har ikke så veldig tung kettlebell enda, men blir flere øvelser som går litt på det samme "tror jeg" Samt at det er greit å få lært seg teknikken skikkelig før jeg legger på mer vekt.. Men må få bestilt meg noen tyngre ganske raskt tror jeg..!
  10. Synes det der er vanskelig jeg.. Men det viktigste for meg er egentlig å se hvor mye fettprosenten går ned.. Men om det er syke variabler fra gang til gang blir jo ikke det reelt det hellr...! Skal snart ha ny inbody test og det blir sykt spennende..! Skal gjøre som sist og følge retningslinjene som står på siden dems... Det skal hjelpe for et mer korrekt resultat... Får håpe det stemmer..
  11. Prøvde den linken oppi her, men ifølge den hadde jeg 20.7 prosent og syntes det hørtes lite ut, for føler selv jeg har ganske mye fett og ta av både på mage, hofte lår.. Sånn type veldig masse.. Å vet jeg har mista endel av det lille jeg hadde av muskler etter jeg var syk, men skal bli flink med styrketrening fremover og håper det kan hjelpe litt...
  12. Så det er målebåndstester som er et av de bedre alternativene??? Jeg er en av de som tar inbody test med jevne mellomrom og prøver og følge anvisningene som er lagt ut for hva du skal gjøre før målingen. Men jeg er ute etter endringene i hovedsak siden vekten fortsatt er litt for høy, men har over tid kvittet meg med masse fett og sikkert desverre litt muskler og.. :/ Men nå har jeg bare noen kilo igjen til jeg når mål(tror jeg) men skulle veldig gjerne likt og vite hva fettprosenten min er nå så nøyaktig som mulig... Hva er best av målegreier??
  13. Tusen takk for tips og video.. Skal prøve noen av disse, tror rett og slett jeg må ta og skaffe meg noen flere og tyngre kettlebells..! Trenger sikkert ulik tyngde til ulik øvelse da det vil variere hvor sterk jeg er, men merker at på noen av de øvelsene jeg har tatt før har jeg kunnt ta 22rep x 3sett og det blir du ikke akk sterkere av.. Er akkurat på nybegynner stadiet når det kommer til regn styrketrening så får prøve meg litt frem.. Men kanskje satse på å få bestilt iallefall 12 og 16 kilo ganske raskt.. evt hoppe rett på 16 og 20? Men ser her at jeg kanskje burde hatt to av hver men de
  14. Takk for det, jada.. Har jo kommet langt sånn vekt messig.. Men ser at det er endel fett igjen å få vekk samt å få litt mer muskler enn jeg har nå.. De første gangene jeg gikk til inbody test falt jeg faktisk under kategorien svak. Det sier litt om hvor mye kroppen hadde forfalt da jeg trente kickoxing aktivt før.. Har kikka litt på you tube og sånn.. Men synes det er vanskelig å vite hvor mye man skal trene og det å finne et komplett treningsopplegg.. Hører så mye forskjellig..!
×
×
  • Opprett ny...