Gå til innhold

Angrer dere på valg av livsstil?


Linni

Anbefalte innlegg

Jeg angrer bare på at jeg ikke begynte å trene før :D

Spiser det jeg vil:D

Jeg har aldri likt junk food, men var skikkelig sjokkisgal før jeg fikk mitt første barn. Men nå er jeg ikke glad i sjokolade heller.

Jeg liker at maten min er sunn og at jeg veit hva jeg putter i meg. Men jeg spiser mye karbo og en del fett siden jeg skal opp i vekt. Høyt på proteiner også.

Man må finne noe man liker, ikke all sunn mat passer alle.

Men kikk innom bloggen til Kristine Weber ( www.kriweb.no ), der er det mange gode tips :D

Jeg har sett MYE framgang de siste 6 mnd etter endring i mengde mat og nye treningsprogram av coachen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter at jeg byttet om livsstilen har jeg en mye bedre kvalitet over min egen selvfølelse. Jeg hadde en selvtillit lik null, HATET å gå med bikini f.eks.

Nå har jeg normalenergi hele tiden, jeg passer på hva jeg spiser, men ikke i ekstreme mengder. HAr jeg lyst på noe spesielt, spiser jeg det, som regel. Det beste er all energien etter treningen! :D

Men vi har behov for å føle oss flinke i noe, føle at vi mestrer noe. Jeg rei før, og det var min måte å mestre noe. Jeg hadde gjennmbrudd med hesten, og på den måte fikk jeg en mestringsfølelse. Da jeg måtte selge hesten, og mye komplikasjoner rundt det (skader, forsikringsoppgjør, avlivning osv) Hadde et behov for å føle at jeg mestret noe annet. Trening og kosthold ble da en redning. Da jeg skjønte at jeg KLARTE å gå av noen kg, fikk jeg en enorm mestringsfølelse. Det handler om å kunne utfordre seg selv, på en måte der en klarer det, og mestrer tingen aldre skulle trodd en hadde klart!

For et år siden hadde jeg ALDRI trodd at jeg hadde oppnådd det jeg har oppnådd i dag, men det har jeg, takket være hardt arbeid! Angrer jeg på det? Ikke et sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...