Gå til innhold

Ursobol


Borealis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg anbefaler deg å heller bruke pengene på noe som virker, utover det skulle det ikke være problematisk å få tak i. Er vel bare epleskallsyre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki,bare leste på flere ulike (svenske) blogger/nettsteder, at det funka og har angivelig flere positive effekter.

Men har ikke gjort en grundig research enda. Ville først høre om det i det hele var mulig å få tak i.

Takk for ditt svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler deg å heller bruke pengene på noe som virker, utover det skulle det ikke være problematisk å få tak i. Er vell bare epleskall syre....

Lol Noobz

Du trenger ursolic spray. Oralt inntak er så og si verdiløst.

Du blir garantert mad shredded & yoked.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt en hel flaske UR spray. Er usikker på resultatet. Sant nok ble jeg tynnere, men jeg holdt allerede på å bli tynnere, og har blitt tynnere siden også. Men det er deilig å ta på seg selv da.. massere inn sprayen.. mmm.. MEN! MEN!! Du kan forvente litt bivirkninger: Etter litt over 1 mnd merket jeg at når sprayen samlet seg opp inne i navlen begynte den å skape irritasjon.

Det er lov å importere og du får det på predatornutrition dott com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk ikke så ille pris det der, bare 33% dyrere enn predator.. men da koster det jo også en hundrings i frakt. Well done! :D

Jeg kjøpte det da det var 3 for 2, så jeg fikk det enda billigere! :D Pluss at jeg fikk gratis proteinbar og shaker (bestilte for over 500kr)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for din anbefaling, Anetty!

Til McBain,

I motsetning til flere av våre konkurrenter importerer vi ofte varer direkte fra produsent i USA. Dette innebærer mye strengere kontroller og oppfølging fra Mattilsynet, enn om vi bare importerte fra EU-land. Slik kan dere som forbrukere være sikre på at produktene dere kjøper er lovlige i Norge og ikke utgjør noen helserisiko.

Forrige måned hadde Mattilsynet to inspeksjoner hos oss. Til dags dato er våre prosedyrer, internkontroller og produkter til salgs i nettbutikken etter norsk lovgivning.

Muskelproff er i største grad legitim, og vi syns det er synd om det fremstår annerledes.

Fjernet reklame, men svaret får stå -Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Får man tak i ursobol /ursolic acid i Norge?

Er det lov å importere? Noen som vet?

Har prövat en burk från MMSports i Sverige och menar att det gav viss resultat. Kände mig hårdare i kroppen men det kan självklart bara vara placebo. :)

Tror inte det finns i Norge.. ännu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...