Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hey hey!

Ja, den var slett ikke verst og jeg ble litt overrasket over at det gjøres såpass mye forskning på det. Selv om det ikke var så fryktelig mye nytt for oss som allerede er interessert i dette feltet så er det alltid moro å se at det er dokumenterte positive aspekter ved fasting.

Jeg er ikke så interessert i kalori-restriksjon som han først tar opp med han som spiser 1900 kalorier daglig hele året. Vi vil jo vokse. Men underspising og overspising er jeg absolutt interessert i og ser frem til når de begynner med skikkelig tester på mennesker og ikke mus.

Og siden vi her inne er opptatt av å bygge muskler så hadde det vært hyggelig å sett forskning på hva et spismønster med underspising og overspising hvor man til slutt ligger i kalorioverskudd gjør med kroppen vår i forhold til ingen fasteperioder.

Et annet spm. er såklart om man i begge tilfeller har et sunt kosthold, trener og har lav kroppsfett %, hvor mye innvirkning på kroppen har fasting da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...