Gå til innhold

iPhone app for treningsprogram?


sihansen

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tips til en bra iPhone-app med styrketrening?

Jeg skal begynne å trene styrke for å legge på meg, men dette er en verden hvor jeg er helt nybegynner og trenger hjelp til program/oppfølging, så tenker en bra app kan hjelpe godt på vei.

Noen som bruker dette aktivt? Jeg er ute etter en app som kan hjelpe meg å lage programmet, registrere øvelser og lignende, og gjerne holde kontroll på utvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bekrefter at JeFit er helt konge. Bruker det hele tiden selv. Eneste som er litt plundrete i begynnelsen er å lage sitt eget program. Bortsett fra det, så er dette programmet win! :)

(Forresten så vet jeg ikke om det er mulig å legge inn tid i minutter og sekunder, i stedet for vekt, når man f.eks legger inn øvelsen "planken"? Vet noen dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott, tusen takk for tilbakemeldinger.

Når jeg har trent i helgen prøvde jeg meg på JEFIT, men for meg ble den litt komplisert (?).

Jeg fant en gammel app på telefonen, All-In Fitness, som skulle vise seg å være midt i blinken for meg i allefall!

Veldig enkel og oversiktlig, med videoer av øvelser og ferdige program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Jeg har brukt pt flow et års tid nå og det fungerer veldig bra og jeg vet om mange treningssentere osv som bruker det. Her får jeg satt opp treningsprogram med øvelses fra en øvelsesbank, legge til egne øvelser hvis jeg trenger det, lage treningsprogram i pdf, register over alle PT-kundene mine med notater, fremgang, progresjon, logg av treningsøvelser osv. Det er også en online booking-funksjon hvor kundene kan få tilgang til min kalender også kan de booke time med meg når det passer for dem, så slipper jeg å bruke tid på booking-ting, det har spart meg for myyyyye tid opp i gjennom! :)

Det er bare på ipad nå, ser du skrev iphone, men det kommer på iphone til høsten Tror jeg :-)

Lykke til med treningen!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...