Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan kan man mest effektivt tømme glukogen lagrene før en oppkarbingsdag Grunnen til at jeg spør er fordi jeg befinner meg i en tidsklemme med ca 25 min til rådighet. Jeg er derfor usikker på om jeg rekker å trene gjennom hele kroppen med nok reps. Er det helt nødvendig?

Fortsetter under...

Har du noen tanker om hva jeg bør prioritere på den korte tiden? Eks styrke på spes muskelgruppe eller intervaller eller? :) Jeg kan evt stå opp tidlig og bruke treningsrommet på jobb, men dersom dette ikke er nødvendig vil jeg helst unngå det da jeg føler meg tom etter trening med lite karbohydrater og vil prioritere behov for søvn.

Annonse

Usikker på om JEG overlever det. Retta tittelen :)

Som det blir sagt her – spiser du allerede lite karbohydrater, som ved PSMF, har du allerede relativt tomme energilagre.

I så måte kan du klare deg med en kjapp sirkeltrening eller 8-12 reps, 3-5 sett på hver muskelgruppe og stopp et par reps før utmattelse. Husk at det bare er den muskulaturen du bruker aktivt som tappes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...