Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lest litt om de spennende treningskonseptene, og de virker jo som det samme bortsett fra at X-size går over 4 dager istedenfor 5.

Er det sånn og forstå at X-size er mest tilrettelagt personer som trener idrett i tillegg ettersom volumet ikke er like stort, og at PHAT er for 100% fokus på kroppsbygging?

Er det noen andre spesielle forskjeller mellom de to programmene enn det? Eller går de stort sett ut på det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13624-x-size-eller-phat-for-og-mot/
Del på andre sider

Fortsetter under...

X-size er i mine øyner en forenklet versjon av PHAT.

Jeg trente PHAT etter 6mnd trening, med 3 dagers løpe trening i tillegg. X-size er et lett, men effektivt program å gjennomføre(kjørte på diett). PHAT kan kaste deg i grøfra om du spiser og sover lite. Sover du og spiser nok så er det ikke noe problem. :)

Gi PHAT et forsøk, blir det for hard så har du vertfall prøvd.

Ellers så kan du kjøre X-size som oppvarming til PHAT. Om det å kjøre muskelen 2 ganger i uken er nytt for deg, ville jeg startet med X-size.

Begge programmene er byggeprogram, X-size passer nok bedre for de fleste om man driver annen trening ved siden av.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...