Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei jeg er 15, blir 16 om 2 måneder CA.

Jeg er sterkere en mange jeg kjenner, løfter mye tyngrer vekter en dem feks benkpress osv osv. jeg trener med 70-75 i benken, og er relativt fornøyd. Samme gjelder knebøy osv. Men problemet mitt er at jeg ikke får noe muskler til og vises. Altså jeg har forsatt like tynne armer og yme fett på magen?? Mens kompissen min som trener med 60 har mere muskler som vises en meg, med det mener jeg da større armer osv.

hvorfor er d et slik. Kompissen min går forøvrig på kreatin og proteinpulver men skal det ha mye og si, jeg erstatter protienet med 1 boks tunfisk.

takk for svar

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13376-sterk-men-null-muskler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sammenlign deg med andre.

Har selv gjort den feilen.

Spiser du nok da? Hvordan ser kostholdet ditt ut? Kaloriinntak iløpet av en dag? Høyde/vekt?

er ikke sjalu men jeg bare skjønner ikke greia? løfter jo mye tyngre en dem, men de har forsatter bedre ''utseenede''.

Kosthold, kan ta idag som eks da:

Frokost Brødskiver med tunfisk sjokomelk skyr youghurt

etter ca 2 skoletimer 4 brødskiver

Lunsh: Salat med feta, pasta kylling, sjokomelk 2-3 brødskiver

etter trening skyr youghurt, 2 bananer, 2 brødskiver

hjemme: Mye ris med tunfisk litt rødt kjøtt og en big one pizza

Kvelds skal jeg nok ta meg 3-4 brødskiver og et glass melk

holdeor meg unna proteinshaker etc. Men jeg spiser jo relativt bra og mye vil jeg tro. Men en av grunnene er vel at jeg i det siste har stramma inn på kostholdet? var ikke slik før... da var jeg dårlig

er ikke sjalu men jeg bare skjønner ikke greia? løfter jo mye tyngre en dem, men de har forsatter bedre ''utseenede''.

Kosthold, kan ta idag som eks da:

Frokost Brødskiver med tunfisk sjokomelk skyr youghurt

etter ca 2 skoletimer 4 brødskiver

Lunsh: Salat med feta, pasta kylling, sjokomelk 2-3 brødskiver

etter trening skyr youghurt, 2 bananer, 2 brødskiver

hjemme: Mye ris med tunfisk litt rødt kjøtt og en big one pizza

Kvelds skal jeg nok ta meg 3-4 brødskiver og et glass melk

holdeor meg unna proteinshaker etc. Men jeg spiser jo relativt bra og mye vil jeg tro. Men en av grunnene er vel at jeg i det siste har stramma inn på kostholdet? var ikke slik før... da var jeg dårlig

Sånn er det med meg og mine venner også.

Fysikken deres er bedre enn min, men jeg tar mye mer i både markløft og knebøy.

Musklene vil komme, det tar lengre tid for noen.

Hvor mye veier du? er du sikker på at du ligger i overskudd?

Sånn er det med meg og mine venner også.

Fysikken deres er bedre enn min, men jeg tar mye mer i både markløft og knebøy.

Musklene vil komme, det tar lengre tid for noen.

Hvor mye veier du? er du sikker på at du ligger i overskudd?

er 190høy og veier ca 80, tipper vel jeg ligger i overskudd? bare pizzaen innehodler jo en del kcals?

er 190høy og veier ca 80, tipper vel jeg ligger i overskudd? bare pizzaen innehodler jo en del kcals?

Tell kalorier, da vil du få en oversikt på hva du ligger på. Gratis online dagbok for diett, slanking og kosthold

I en grandiosa er det rundt 1,200 kcal.

Annonse

Hvordan ser treningsprogrammet ditt ut?

har ingen, kjører mitt eget løp. ::: skuldre-biceps, bryst-tri, mage-rygg, bein

men har du noen tips til trenignsprogram, jeg har jo sett på de proffes programmer men tror det blir litt feil av meg og starte på zyzz sitt program :p

Nå er jeg jente da, men likevel: jeg løfter tyngre, er generelt mer aktiv, og spiser stortsett sunnere enn de fleste jeg kjenner. Likevel ser jeg bare helt normal ut :/

Jeg har flere venner som lever på junkfood og elsker sofaen og likevel ser trente og freshe ut uten å gjøre en dritt for det!!

( ja jeg hater dem) :)

Men vi får trøste oss med at vi sansyneligvis ser bedre ut når vi blir eldre :D

Nå er jeg jente da, men likevel: jeg løfter tyngre, er generelt mer aktiv, og spiser stortsett sunnere enn de fleste jeg kjenner. Likevel ser jeg bare helt normal ut :/

Jeg har flere venner som lever på junkfood og elsker sofaen og likevel ser trente og freshe ut uten å gjøre en dritt for det!!

( ja jeg hater dem) :)

Men vi får trøste oss med at vi sansyneligvis ser bedre ut når vi blir eldre :D

hahah fyfaen jeg føler den ass... det er faen emg dritt irriterende. kjenenr flere som har de sykeste fysikkene (gutter) Ja de trener, med de lever på kebab og snus, men forsatt får de syke fysikker.

men jaja, livet er hardt

Annonse

jeg er bare litt eldre enn deg og jeg synes 5x5 og x-size er to gode programmer. Bruker 5x5 og er kjempefornøyd.

Husk også å spise nok mat, de fleste spiser mye mindre enn det de tror..

du er bare litt eldre en meg? men ja trakk for tipset likte x-size :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...