Gå til innhold

Brødmat er bramat!


Regzine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

spiser 8-10 brødskiver om dagen. Enten rugbrød fra kiwi eller grovbrødet på rema 1000. Det er det som vant testen i vg her om dagen. Syntes bare det er litt dust at det ikke er hele korn i brødet. Derfor liker jeg egentlig bedre det rugbrødet fra kiwi.. Rugbrødet fra kiwi veier nesten 950g, mens grovbrødet fra rema1000 veierr 830g, og er vesentlig større en "mursteinen" fra kiwi:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Prøver å ikke spise så mye, men det er fordi jeg er VELDIG glad i karbohydrater og jeg tåler det ikke så veeeldig godt. Så blir veldig oppblåst og vondt i magen :p Så jeg prøver å begrense inntaket, velger enten det groveste jeg får tak i eller lavkarbobrød :)

Ja, det er jo veldig individuelt, og det handler om å finne noe som passer for seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hadde det vært opp til meg hadde jeg levd på brød, pasta og ris. Jeg elsker disse tre tingene :p Men..magen tåler det ikke :/ Sikkert like så greit, svært lite næring å hente hvis jeg levde på de tingene:p

Bra å finne en balanse ja :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...