Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vel det er jo mye av det jeg har gjort før, minus foroverbøyd roing som er ukjent for meg. Kan gi det ett forsøk. Alltid gøy med litt forandringer.

Men jeg kommer uansett til å legge på beinpress+multihip begge dager FYI.

Fortsetter under...

Annonse

Når jeg kjører chins så går det som regel kun med skulderbrett og max 6-8 uten hjelp og uten ekstra vekt

Da vil jeg kjørt en dag med 3 sett på maks reps og en dag der du kjører 3 reps og henger på 5kg ekstra vekt i beltet for hvert sett til du ikke klarer tyngre. Da er jeg sikker på at du klarer 10 rep innen kort tid. (sett1: EV x3, sett2: +5kg x3, osv...)

A

Knebøy 3 x 5-8

Strake markløft 3 x 8-12

Foroverbøyd roing 3 x 5-8

Chins 3x 6-12

Benkpress 3 x 6-12

Sidehev 2 x 12-15

Dips 3x

Hammercurl 3x6-12

Beinpress 3x6-12

Multihip 3x6-12

Mage

B

Markløft 3 x 3-5

Beinpress 3 x 8-12

Benkpress 3 x 6-12

Militærpress eller sidehev fra benk 3 x 6-12

Chins 3 x 6-12 + vekt

Facepull 3 x 12-15

Multihip 3x6-12

Hammercurl 3x6-12

Mage

slik da f.eks?

godt tenkt. man må trene et program som passer inn i hverdagen sin. altfor mange har urealistiske forventninger om at de skal klare å følge ambisiøse slitt-programmer.

ser ikke så aller verst ut det ovefor, men fokus kan havne på å få gjennomført alle øvelser og sett når du har så mange øvelser og sett.

Annonse

Godt vant til såpass mengde så det er ikke noe problem for min del :)

Og ja, det ble litt irritabelt at jeg kanskje fikk til å gå på gymmen på mandag, også ble det bare tull på onsdag og fredag også gikk resten av uka til kampsport eller å ligge flatt ut på sofaen for å samle energi. Så jeg tror kanskje dette vil funke ganske bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...