Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et problem jeg lurte på om flere også har. Når jeg tar benkpress med manualer (forøvrig en øvelse jeg er veldig glad i) får jeg vondt i håndflaten på venstre hånd.

Det er som om vekta klemmer eller ruller over noen sener ved tommelen. Dette skjer bare på venstre hånd hos meg og kun ved denne øvelse, så vidt jeg vet. Benkpress med stang går greit selv om jeg holder vekten omtrent likt. Det er ikke huden som kommer i klem, men mer som om det er noe innvendig. Det er ikke så vondt at det er umulig å gjøre øvelsen, men vondt nok til at det er forstyrrende.

post-11010-14440893733645_thumb.jpg

Den røde sirkelen markerer hvilket området i håndflaten jeg snakker om (duuh..)

Noen som har hatt det samme, eller lignende problem?

Fortsetter under...

Det er bare belastningen! Jeg har hatt samme problemet,men da i benk. Slet også med armleddene mine i dips men gjorde som Preben her og droppet det.God som gull nå. Hadde forresten 2x10 med 22kg i flatbenk med manualer uten smerter! :)

Annonse

Hm, rare greier! Får prøve mer med benkpress og se om jeg etter hvert merker det samme med stang også. Rart at det skal skje i bare én hånd når belastningen er lik på begge.

Edit:

In before runkevitser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...