Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på om det har noe å si hva jeg ''fyller'' kaloriene med når proteininntaket er rimelig konstant. Altså om jeg fyller det med 100 gram fett og 200 gram karb eller 300 karb og 55 gram fett, bare for å gi et eksempel.

Jeg trener 4-6 ganger i uka og har fokus på å bli sterke og atletisk, men kunne sikkert godt opp en 4 kg. Trener styrke 4 ganger og kondisjonstrening 2-3 ganger med fokus på intervaller.

En annen ting jeg lurer på: jeg trener om morgenen, men takler ikke å trene på tom mage, og digger å spise havregryn med melk ca. 30-45 minutt for økta starter. Tar som regel en neve nøtter også - er det idiotisk eller helt ok?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12886-n%C3%A6ringssammensetning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har relativt lite å si hva du spiser mest av, så lenge du ikke får i deg ekstremt lite av et av næringsemnene. Det viktigste er at du gjør det du trives med, og du trenger ikke å være slavisk på at det skal være likt hver dag.

Og det går helt fint å spise det du spiser før trening, høres godt ut det :) Noen trives med mat, andre uten mat, og det er ikke noe fasitsvar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...