Gå til innhold

Lz Pave har sluttet på Fitnessbloggen pga CamillaLor...


Plyo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mer det at jeg er en så elendig researcher at dette for meg var en bragd

syns det er godt gjort å klare å bruke så lang tid på å finne det ut. men er jo godt at du etter god å lang tid klarte å finne dette ut da.

hvordan har du planer å bruke denne infoen da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syns det er godt gjort å klare å bruke så lang tid på å finne det ut. men er jo godt at du etter god å lang tid klarte å finne dette ut da.

hvordan har du planer å bruke denne infoen da???

Jeg skal legge en slagplan, og leve den ut når man minst forventer det.

Eller så skal jeg gjøre det mest fornuftige, gi faen og bruke tiden min på å få A på eksamen i stedenfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal legge en slagplan, og leve den ut når man minst forventer det.

Eller så skal jeg gjøre det mest fornuftige, gi faen og bruke tiden min på å få A på eksamen i stedenfor

greia med din eventuelle slagplan, er jo at med en gang du dukker opp på sjølyst så vil en av oss vite at du er der ganske kjapt hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror vel ikke at noe av det som har skjedd her inne på forumet fra min side har vært tilfeldig?

MOHAHAHAHA!!!

da er jo spørsmålet om pavels væremåte har vært tilfeldig. så da må en bare vente til den dagen du faktisk klarer å finne ut hvor sjølyst er for å finne ut hvem som har flinkest med dette spillet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da forventer jeg bilder av evt. strake markløft.

Men nå har camilla fått maske, så nå finner ingen ut at det er henne

Ninjamilla in action!

da er jo spørsmålet om pavels væremåte har vært tilfeldig. så da må en bare vente til den dagen du faktisk klarer å finne ut hvor sjølyst er for å finne ut hvem som har flinkest med dette spillet ;)

Time will show...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innså at fra PLYOshop-tråden ville livet mitt kun være nedoverbakke, så inntil det kan toppes vil jeg holde meg i skyggene og kun komme frem for å hakke på CamillaLor.

Edit: For øvrig skjønner jeg veldig lite av hva som skjer på forumet etter å ha vært vekke en bitteliten stund..

Jeg er så glad for at jeg blir så godt mottatt av alle! O.o

Til sommeren skal jeg be dere alle på grilling i Ås (ja, ALLE er invitert) bare fordi dere er så snille og hyggelige mot meg hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...