Gå til innhold

Jefit treningsapp


ingeborgok

Anbefalte innlegg

Jeg har lastet ned Jefit (gratisversjon) app for å loggføre treningsøktene mine, hva jeg løfter hvor mye og hvor mange ganger osv. Noen som kjenner til appen som kan forklare meg hvordan det fungerer?

Har lagt inn et treningsprogram med øvelser som jeg skal gjøre tre ganger i uka. Loggførte i sted resultater fra økta tidligere i dag, men det ser ut som om at dette treningsprogrammet bare kan brukes én gang? Er det noen mulighet for å ta fram det samme programmet hver trening, og på nytt fylle inn reps og kg?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Programmet er laget slik at du lager deg en eller flere "routines". Hver "routine" kan inneholde flere typer økter.

Hvis du kjører ett program så kan du lage deg en routine som heter "Styrkeprogram", så går du på "add day" hvor du så legger inn alle øvelsene dine. Du kan også navngi dagen med f.eks "overkropp", eller "bein" eller hva som helst.

Når du har "Styrkeprogram" som default velger du programmet, eller ett av programmene du har inne på den rutinen.=)

Når du skjønner systemet er dette en kjempefin funksjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...