Vegard L Skrevet 21. september 2012 Skrevet 21. september 2012 Jeg skrev en artikkel om søtstoffer som ble publisert i dag, og i den forbindelse lurer jeg på hva folk på forumet mener om kunstig søtning vs sukker. Hva velger du og hvorfor? Søtstoffer | Frisk og Funksjonell Kris Li, Kristin Charm, Erik Thorkelsen og 1 annen 4 Siter
BluebearWebcoaching Skrevet 21. september 2012 Skrevet 21. september 2012 Om jeg skal drikke brus så er det pepsi max, av den enkle grunn at det er noe jeg liker å drikke eventuelt mellom måltider eller til måltider og jeg ikke vil ha ekstra tilførsel av noe makro stoff. I tillegg er jeg helt overrasket over besetningen i forhold til å være så utrolig anti-søtningsstoff når det ikke foreligger noen klar evidens for at det er grunn til det. Dette her går opp i nivået med myten om rødt kjøtt, morgenkardio, sparebluss og mettet fett. Generelt forstår jeg ingen som er "lav" noe eller "høy" noe da det i 90 % + av tilfellene er mellomveien som er korrekt. Setter utrolig pris på at du tar deg tid til å skrive om slike emner, Vegard! Du er høyt verdsatt og respektert hos meg iallefall. :cool: 123abc1 1 Siter
Lame Nordstrom Skrevet 21. september 2012 Skrevet 21. september 2012 Velger aspartam fordi det er ufarlig, og så kan jeg bruke kaloriene på god mat i stedet. Skal lese artikkelen senere Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.