Gå til innhold

Lidenskapforsunnhet´s snopefri!


Cardioqueen

Anbefalte innlegg

Jeg leser daglig bloggen Lidenskap For Ein Sunn Livsstil - Min veg til eit lykkeleg liv og i kveld leste jeg at hun skulle holde snopefri i en måned, for å venne av søtsuget. Og jeg tenkte jeg skulle henge meg på ! :D Og for å ikke lure meg selv og gi opp etter en uke, så skriver jeg dette her :)

Følg meg gjerne, jeg kommer til å skrive om hva jeg putter i munnen, og om abstinensene jeg kommer til å få;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal fortelle om hvordan jeg holder snopefrien, så da kan jeg vel skrive om de generelle reglene :)

Mat jeg ikke får lov til å spise:

Alt av snop

Popcorn

Brus

Nugatti

Kjeks

Is

O.l.

Jeg får derimot lov å spise yoghurtnøtter (selv om noen definerer dette som snop), andre nøtter, vann med kullsyre tilsatt fun light, og så mye frukt jeg vil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var tiiidenes godtegris før...en pakke safari kjeks og sjokomelk til lunsj, og et par sjokoladebiter til kveldens gjorde vell ingenting tenkte jeg, for jeg spisste jo ellers bare snop i helgene (altså fredag, lørdag og søndag)..Når jeg ville ned i vekt kuttet jeg det mer og mer ut, og det fristet mindre å mindre..så det er sant det med at det er avhengighetsskapene..nå spiser jeg veldig sjeldent snop, ikke fordi jeg ikke unner meg det (prøver faktisk å gå opp i vekt), men det frister ikke lenger, så da ser jeg ikke vitsen :p sååe prøv å kutt det ut en stund :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuttet ut chips og sjokolade etter sommeren. Etter å ha momset alt jeg kunne HVER dag i seks uker. Før det var jeg på kanskje 1-2 snopefrie dager i uken. Tok to uker, og så var suget helt vekke. Nå spiser jeg om jeg har lyst på, men det frister ikke selv om noen sitter det på bordet. Forrige gang jeg tok noen småsjokolader syns jeg at jeg kunne smake rare bistoffer :)

Stå på, ikkje nokke problem(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som skrevet ovenfor ville jeg bare bli med på lidenskapforsunnhets snopefri, så det er bare for moro skyld :)

Det finnes masse gode ting som godt erstatter godteri :)

Ovnsbakte epler med kanel og natreen er digg :p og blander man

Mager kesam med walden farm sin kalorifrie sjokolade sirup, hakkede nøtter og oppskjæret banan :) Nam nam :D Lykke til med en mnd uten godis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes masse gode ting som godt erstatter godteri :)

Ovnsbakte epler med kanel og natreen er digg :p og blander man

Mager kesam med walden farm sin kalorifrie sjokolade sirup, hakkede nøtter og oppskjæret banan :) Nam nam :D Lykke til med en mnd uten godis.

Takk for gode råd ! :)

Takk for det tror jeg trenger det !:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...