Gå til innhold

Lidenskapforsunnhet´s snopefri!


Cardioqueen

Anbefalte innlegg

Gulrot o´hellige gulrot! Jeg tror ALDRI jeg hadde klart å holdt snopefrien hvis det ikke hadde vært for den.

ett kilo om dagen (godt for mage?) går lett ned her, minst :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tro meg, det er mye bedre hvis du gjør det om til en livsstil, det å ikke spise usunn snop ^^

Hvem sier at "vi som er sunn" ikke spiser snop? ALTERNATIV heter det :D Lag deg sunn snop, følg oppskrifter som blir skrevet her på fitnessbloggen, følg FitnessNora, Kristine Weber, Dedication og egentlig hvem som helst andre som har gode oppskrifter å gi ut! Dette er snop vi kan spise med GOOOD samvittighet, HVER DAG, året ut :p

EDIT: pepsi max er en livsredder! og lakerol :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser daglig bloggen Lidenskap For Ein Sunn Livsstil - Min veg til eit lykkeleg liv og i kveld leste jeg at hun skulle holde snopefri i en måned, for å venne av søtsuget. Og jeg tenkte jeg skulle henge meg på ! :D Og for å ikke lure meg selv og gi opp etter en uke, så skriver jeg dette her :)

Følg meg gjerne, jeg kommer til å skrive om hva jeg putter i munnen, og om abstinensene jeg kommer til å få;)

Den burde jeg hengt meg på også! Er egentlig altfor svak, men har ikke lyst til å bli fanatisk - slik at jeg ikke kan spise noe som helst o-o. Men ettersom jeg forstår det, er det smart å holde seg unna i 1 mnd sånn at alt godteriet senere er aaaltfor søtt! Spiser du sukkerfrie pastiller som Ifa, lakerol osv? Lurer på om jeg skal slenge meg på, er gøy med nye utfordringer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den burde jeg hengt meg på også! Er egentlig altfor svak, men har ikke lyst til å bli fanatisk - slik at jeg ikke kan spise noe som helst o-o. Men ettersom jeg forstår det, er det smart å holde seg unna i 1 mnd sånn at alt godteriet senere er aaaltfor søtt! Spiser du sukkerfrie pastiller som Ifa, lakerol osv? Lurer på om jeg skal slenge meg på, er gøy med nye utfordringer :D

Det må du vettu! :D Jeg har ikke noen spesifike regler mot pastiller, men så spiser jeg liksom ikke så mye av det heller ;) Hadde vert gøy hvis du hadde slengt deg på da! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært godte-, chips- og brusfri i noen år nå. Det går fint det :) Har slakket den litt nå i det siste da, så innførte ettehvert raw/mørk sjokolade (men det skjer egentlig ganske sjeldent), farris med fun light, kake og sånt :love:

Gøy med utfordringer iblant, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært godte-, chips- og brusfri i noen år nå. Det går fint det :) Har slakket den litt nå i det siste da, så innførte ettehvert raw/mørk sjokolade (men det skjer egentlig ganske sjeldent), farris med fun light, kake og sånt :love:

Gøy med utfordringer iblant, lykke til!

Komme nok til å slakke litt etter hvert jeg også :) Tusen takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du vettu! :D Jeg har ikke noen spesifike regler mot pastiller, men så spiser jeg liksom ikke så mye av det heller ;) Hadde vert gøy hvis du hadde slengt deg på da! :lol:

Alt handler om viljestyrke - og den viljestyrken må graves frem på meg! Er flink til å ikke spise i uka da, men i helgene kan det fort bli litt for mye :) Hadde egentlig en plan om å spandere på meg en pulsklokke med gps om jeg klarte 1 mnd - og det er jo ikke en dum belønning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser daglig bloggen Lidenskap For Ein Sunn Livsstil - Min veg til eit lykkeleg liv og i kveld leste jeg at hun skulle holde snopefri i en måned, for å venne av søtsuget. Og jeg tenkte jeg skulle henge meg på ! :D Og for å ikke lure meg selv og gi opp etter en uke, så skriver jeg dette her :)

Følg meg gjerne, jeg kommer til å skrive om hva jeg putter i munnen, og om abstinensene jeg kommer til å få;)

Mener du snop som ordentlig godteri, eller inkluderer det sukkerfritt godteri, sukrin, hjemmelagede sunne fristelser etc? Uansett, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere lurer på hvordan det går med snopefrien, kan jeg si så mye som at jeg ikke har sprukket. Men jeg skal ikke lenger ha snopefri, kanskje noen stusser ved det og tenker at nå kommer jeg til å fråtse i sjokolade, is og boller men sånn er det altså ikke. Jeg vil bare at det skal bli en livsstil å ikke spise usunt, men ikke trenge å få dårlig samvittighet hvis jeg en gang i blant tar meg litt sjokolade. I kveld kommer som nevnt tidligere kommer jo broren min hjem i kveld, og da vil ikke jeg være den som sitter i hjørnet og knasker på en gulrot (selv om jeg kommer til å gjøre det uansett;)) Jeg vil heller spise usunt kontrollert! :D Takk for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...