Gå til innhold

PHAT-programmet


Shake90

Anbefalte innlegg

da skal jeg prøve ut det:)

trodde hacksquat var denne øvelsen her: ...

og derfor trengte jeg en erstatter siden jeg ikke har tilgang til dette apparatet for øyeblikket. er ikke motivasjonen som er problemet;)

Hack squat kjøres normalt på en slik slede ja. Kan også kjøres i smithmaskin.

Med stang bak kroppen heter det barbell hack squat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat hatt min første uke med PHAT programmet og du får trent hele kroppen ned til en del detaljer.

Det er min oppfattelse etter en oppstartsuke.

Du må ikke gjøre programmet på en uke, du kan legge inn noen hvile/cardiodager og bruke 1,5 uke på hver runde i programmet. Vil tro det bør legges noen dager etter beinøktene, så du ikke er helt gele i beina når du skal løpe.

Jeg kommer også til å modifisere det litt, for det blir litt for mange øvelser konsentrert om det som føles som samme muskelen. Tre øvelser på biceps og tre øvelser på triceps i den samme dagen er for meg for de som spesielt er interessert i å trene muskler i detaljer. Da passer det bedre for meg å kjøre en stor øvelse og en konsentrert øvelse for å virkelig slite ut en muskel etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hack squat kjøres normalt på en slik slede ja. Kan også kjøres i smithmaskin.

Med stang bak kroppen heter det barbell hack squat.

fant det ut etter å ha sjekket det ut litt jeg også:) prøvde den for første gang i dag og syntes den tok ganske bra selv om den var litt uvant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...