Nils A Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Selvsagt er ikke dopen i seg selv direkte årsak. Men må jo si meg enig i at det antageligvis har en relevans når det er fellesnevneren i brorparten av tilfellene, som nevnt over. Det er jo kjent at den voldsomme muskel og styrkeøkningen ved bruk av stereoider ofte er større en ledd, sener og muskelfester kan takle. Derfor er det anbefalt (i den grad man kan anbefale noen noe så idiotisk som å bole) å ha et solid treningsgrunnlag før man bruker hjelpemidler. Les f.eks. litt på stereoider.net, der er en del intressant info. Å kalle det for idiotisk å se muskelavrivninger og dopingbruk i sammenheng er.. Vel, idiotisk Sondre Aalbotsjord 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12206-noen-gode-%C3%B8velser/page/2/#findComment-475408 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre Aalbotsjord Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Selvsagt er ikke dopen i seg selv direkte årsak. Men må jo si meg enig i at det antageligvis har en relevans når det er fellesnevneren i brorparten av tilfellene, som nevnt over. Det er jo kjent at den voldsomme muskel og styrkeøkningen ved bruk av stereoider ofte er større en ledd, sener og muskelfester kan takle. Derfor er det anbefalt (i den grad man kan anbefale noen noe så idiotisk som å bole) å ha et solid treningsgrunnlag før man bruker hjelpemidler. Les f.eks. litt på stereoider.net, der er en del intressant info. Å kalle det for idiotisk å se muskelavrivninger og dopingbruk i sammenheng er.. Vel, idiotisk Som jeg sa over så innrømmer jeg at jeg tok feil og Jeg er ikke ekspert på dette området og burde vel heller ikke ha uttalt meg. Det som fikk meg til å kommentere var en kommentar av Liftingforlife på youtube der han sa at underhåndsgrep gir større sjanse på "bicep tear" enn å ha et nøytralt/overhåndsgrep. Har nå sendt en melding i innboksen der jeg spurte om han kunne forklare hvorfor sjansen for bicepsskader øker. Ian, altså han som eier Liftingforlife har jeg erfaringer med at informasjonen han gir ut er så og si 99% riktig. Kanskje jeg burde gjort litt mer research før jeg begynte å komme med påstander jeg ikke hadde noe kjennskap til. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12206-noen-gode-%C3%B8velser/page/2/#findComment-475413 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dominus Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 For bicep, så anbefaler jeg EZ curl eller chins. Hvorfor? Du bruker mer vekt enn isolasjonsøvelser + mer vekt, større grunnlag for muskeløkning. For tricep, smalbenk, liggende tricep extension og dips. Hvorfor? Samme som over her. Skuldre, pushpress, militærpress. Hvorfor? Gues what? Same as above! haha, jeg som har trodd chins var skulder og rygg Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12206-noen-gode-%C3%B8velser/page/2/#findComment-475481 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.